گل های ایران به عراق مقدماتی جام جهانی 2022 (نتیجه 3 بر صفر)

گل های ایران به عراق مقدماتی جام جهانی 2022 (نتیجه 3 بر صفر)

تاریخ انتشار 17 شهریور 1400 – زمان مطالعه 4 دقیقه

گل های ایران به عراق مقدماتی جام جهانی 2022 (نتیجه 3 بر صفر) در روز سه شنبه 16 شهریور 1400 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

گل های ایران به عراق مقدماتی جام جهانی 2022 (نتیجه 3 بر صفر)

گل های ایران به عراق

بازی تیم ملی ایران در مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۳ بر صفر به نفع ایران به پایان رسید

تیم ملی کشورمان توانست 3 امتیاز با ارزش را از این بازی به دست آورد تا با ۶ امتیاز به صدر جدول گروه خود راه پیدا کند

تیم ملی ایران نشان داده که بسیار با انگیزه و با برنامه کار می‌کند و آینده بسیار روشنی در انتظارش خواهد بود .

در بازی ایران و عراق که روز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد ایران توانست با سه گل با ارزش از مقابل عراق عبور کند گل‌هایی که توسط علیرضا جهانبخش در دقیقه ۴ و مهدی طارمی در دقیقه ۷۴ و علیزاده در دقیقه 90 به ثمر رسیدند

افرادی که نتوانستند این گلها را مشاهده کنند می توانند در این صفحه به تماشای این گل های زیبای ایران بنشینند

گل اول توسط علیرضا جهانبخش (دقیقه 3: علیرضا جهانبخش): نفوذ فوق العاده مهدی طارمی از سمت چپ و ارسال دیدنی این بازیکن به روی دروازه، با ضربه سر علیرضا جهانبخش همراه شد و این بازیکن موفق شد دروازه عراق را در همان ابتدای کار باز کند.

گل دوم مهدی طارمی عراق 0 – ایران 2 (دقیقه 70: مهدی طارمی): سردار آزمون کنار خط عرضی زمین صاحب توپ شد و با پاسی بلند و استثنایی مهدی طارمی را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد. این بازیکن پس از کنترل توپی دیدنی، با فهد طالب تک به تک شد و با ضربه ای بغل پا، توپ را از میان پاهای گلر عراقی ها عبور داد و به گل دوم ایران تبدیل کرد.

گل سوم علی فلی زاده عراق 0 – ایران 3 (دقیقه 90: علی قلی زاده): یک حرکت خوب از سمت چپ و ارسال دیدنی کریم انصاری فرد در درون محوطه جریمه به علی قلی زاده رسید و این بازیکن پس از یک استپ خوب و با ضربه ای نرم و بغل پا، دروازه عراق را برای بار سوم باز کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *