(فیلم) آتش زدن برادر در خانه اش در شهر صدرا ماجرای خصومت و درگیری

(فیلم) آتش زدن برادر در خانه اش در شهر صدرا ماجرای خصومت و درگیری

(فیلم) آتش زدن برادر در خانه اش در شهر صدرا ماجرای خصومت و درگیری انها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کلیپ آتش زدن مردی در خانه‌اش با بنزین در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و واکنش‌های زیادی را داشته است

(فیلم) آتش زدن برادر در خانه اش در شهر صدرا ماجرای خصومت و درگیری

در این ویدیو مردی با ریختن بنزین بر روی برادرش در خانه بر روی او کبریت کشیده و برادرش را به همراه خانه اش به آتش میکشد بعد از پیگیری های پلیس مشخص شد که این دو نفر به دلیل یک آپارتمان مسکونی درگیری پیدا کرده اند.

بعد از اینکه آنها پشت تلفن به یکدیگر فحاشی میکنند برادر کوچکتر بعد از ساعتی به خانه برادر بزرگتر آمده و با ریختن بنزین بر روی او و خانواده‌اش آنها را آتش می زند.

(فیلم) آتش زدن برادر در خانه اش

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنايی و جرائم امنيتی شيراز با اعلام اين خبر با اشاره به اينكه علت آتش سوزی اختلاف دو برادر درخصوص آپارتمان متعلق به متهم و محل سکونت مصدوم بوده است، گفت:
🔹پس از بالا گرفتن اختلاف طرفين، يكي از دو برادر به منزل برادر ديگرش مراجعه كرده و ضمن پاشيدن مواد آتش زا بر روی برادر خوداقدام به آتش زدن منزل وبرادر خود می نمايد كه در پی اين اقدام دو نفر به شدت مجروح و راهی بيمارستان می شوند.

همچنین ببینید:

فیلم آتش زدن جسد سودا حسن زاده دختر ۲۸ سال مشگین شهر (دلخراش)فیلم آتش زدن جسد دختر ۲۸ سال مشگین شهر

🔹ضمن تشكيل پرونده قضايی دستورات ويژه ای به منظور دستگيری عامل آتش سوزی انجام شده است و اقدامات اوليه در جهت شناسايی محل اختفای وی از سوی اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فارس صورت گرفته است.
🔹مصدومان جهت درمان در بيمارستان به سر می برند كه يكی از آنان دچار ٥٧ درصد و ديگر مصدوم حادثه نيز دچار ۲۵درصد سوختگی شده اند.
🔹از اين حادثه فيلمی در فضای مجازی منتشر شده است،اين فيلم باعث برانگيخته شدن احساسات مردم و تقاضای عمومی جهت دستگيری هر چه سريع تر و مجازات عامل حادثه شده است./میزان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *