فیلم آتش زدن درمانگاه شهرک توحید بندرعباس به دلیل شایعه کرونا

فیلم آتش زدن درمانگاه شهرک توحید بندرعباس به دلیل شایعه نگهداری بیماران مبتلا به کرونا به همراه جزئیات کامل را در ادامه تین بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آتش زدن درمانگاه شهرک توحید بندرعباس

ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که فرد فیلمبردار مدعی است یکی از درمانگاه های شهرک توحید واقع در بندرعباس را برخی از اشرار به دلیل بستری شدن چند بیمار کرونایی به آتش کشیده اند!

درباره صحت صحبتهای شخص فیلمبردار منبع موثقی وجود ندارد و اینگونه شایعات همیشه در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

این روزها اخبار ویروس کرونا در فضای مجازی به بحث بسیار داغی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که شایعات مربوط به این موضوع نیز بسیار داغتر است و بارها مسئولان کشورمان از مردم تقاضا کرده اند اخبار معتبر را از منابع رسمی دنبال کنند.

آتش زدن درمانگاه شهرک توحید بندرعباس به دلیل بیماران کرونا

به گزارش خبرگزاری شبستان شامگاه جمعه در پی دست به دست شدن شایعه ای در بین ساکنان شهرک توحید مبنی بر نگهداری چند بیماران کرونایی در درمانگاه این شهرک، ساعتی پیش عده ای با هجوم به این مرکز درمانی، بخشی از آن آتش زدند که با ورود پلیس و آتش نشانی اطفا شد.

فیلم آتش زدن درمانگاه شهرک توحید بندرعباس به دلیل بیماران کرونا

دکتر فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگویی خبری عنوان کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده  مراکز درمانی منتخب جهت مراجعه مردم در سطح استان هرمزگان و شهر بندرعباس در نظر گرفته شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *