فیلم آزار اسب تعزیه با سیگار و حمله اسب به دو زن در تعزیه

فیلم آزار اسب تعزیه با سیگار و حمله اسب به دو زن در تعزیه

فیلم آزار اسب تعزیه با سیگار و حمله اسب به دو زن در تعزیه

فیلم آزار اسب تعزیه با سیگار در شهر حر از توابع شوش باعث شد که اسب برای فرار دو زن جوان را زیر بگیرد و آسیب جدی به این دو زن وارد شود.

فیلم آزار اسب تعزیه با سیگار

روز گذشته در مراسم تعزیه در شهرستان حر واقع در شوش اتفاق دلخراشی رخ داد یک حیوان آزار با گذاشتن سیگار بر پشت اسب تعزیه باعث شد که این است فرار کند و در مسیر خود دو زن را زیر بگیرد .

وضعیت جسمانی این دو زن خوب گزارش شده است در ویدیویی که منتشر شده اسبی را نشان می‌دهد که با سرعت بسیار زیاد در میان جمعیت عزادار در شهر حر از توابع شهر شوش در حال فرار استز که به شدت با دو خانم برخورد می‌کند و آنها را نقش بر زمین می کند.

شدت برخورد اسب به اندازه‌ای بود که حاضران گمان کردند این دو زن جان خود را از دست داده‌اند.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم کامل ایست قلبی و مرگ تعزیه خوان حین اجرا
فیلم کشتن بازیگر تعزیه با چوب در حین بازی
فیلم کامل لحظه مرگ مداح جوان حین نوحه خوانی

خبرگزاری فارس در این باره نوشته که مالکین اسب برای مراسم تعزیه در ایام محرم آن را به خیابان آورده بود در پایان مراسم که جمعیت در حال ترک محل دفردی شیطنت می کند و ته مانده سیگار خود را بر قسمتی از این اسب می گذارد اسب که از شدت درد از افسار مالک خود رها می شود به سرعت به سمت جمعیت حرکت کرده و این اسب که در مسیر خود یک زن جوان را زیر می گیرد و او را به نقش بر زمین می کند و در ادامه با یک زن دیگر برخورد کرده که با شکستگی جمجمه منجر می شود اطرافیان بلافاصله با اورژانس تماس می‌گیرند و این دو زن به بیمارستان منتقل میشوند.

با توجه به اینکه سرعت اسب سبب شده این دو خانم راهی بیمارستان بشوند برخی‌ها فکر می‌کردند خانواده‌های آسیب‌دیدگان از مالک اسب شکایت کنند اما خانواده‌های مصدومین در این خصوص از کسی شکایت ندارند و گذشت کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *