فیلم آزار و شکنجه کودک سندرم داون +جزئیات

آزار و شکنجه کودک سندرم داون +جزئیات

فیلم آزار و شکنجه کودک سندرم داون +جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم آزار و شکنجه کودک سندرم داون

روز گذشته ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست که باعث جریحه دار شدن احساسات کاربران شبکه های اجتماعی شد.

پسر جوانی در این ویدئو اقدام به آزار و اذیت کودک مبتلا به سندرم داون میکرد این پسر جوان بی رحم با شکنجه کردن این کودک از اقدام خود فیلم گرفته و در فضا مجازی به اشتراک گذاشته است.

برخی از کانال های تلگرامی معتقد هستند این کلیپ مربوط به شهر تاکستان است اما هنوز نیروی انتظامی درباره این ویدئو واکنشی نشان نداده است.

فیلم آزار و شکنجه کودک سندرم داون +جزئیات

متاسفانه کودک آزاری توسط برخی افراد بیمار روانی صورت میگیرد و از این کار لذت میبرند آنها از زجر کشیدن دیگران لذت برده و به همین دلیل با آزار و اذیت کردن روح خود را جلا میدهند.

قربانیان افراد بیمار می توانند همجنس و یا غیر همجنس فرد کودک آزار باشند.مجرم می تواند هر فردی اعم از افراد خانواده، مربی، فامیل، پرستار کودک و پدر و مادر کودک دیگری باشد.

همچنین ببینید: شکنجه نازنین زهرا دختربچه مرندی + فیلم تکان دهنده

مجرم معمولا سعی می کند این امر را برای کودک عادی جلوه دهد و در صورت مخالفت کودک از خشونت و زور استفاده می کند. پس از ارتکاب جرم نیز کودک را تهدید کرده و از او می خواهد این اتفاق را برای کسی بازگو نکند.

معمولا افراد مبتلا به اختلال پدوفیلیا نمی توانند با بزرگسالان رابطه عاطفی و جنسی برقرار کنند و از عزت نفس پایینی برخوردارند.

در این افراد همواره ترس جذب شدن به کودکان وجود دارد و در نتیجه قادر به زندگی عادی نخواهند بود.

علت بروز اختلال پدوفیلیا معمولا نامشخص است. اگر چه اختلالات بیولوژیکی مانند عدم تعادل هورمونی می تواند در برخی افراد به عنوان علت شناخته شود اما به طور علمی عوامل بیولوژیکی به عنوان علت شناخته نمی شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *