شاخص آلودگی هوا در کرج و البرز امروز سه شنبه ۴ بهمن وحشتناک است

شاخص آلودگی هوا در کرج و البرز امروز سه شنبه ۴ بهمن وحشتناک است

شاخص آلودگی هوا در کرج و البرز امروز سه شنبه ۴ بهمن وحشتناک است

شاخص آلودگی هوا در کرج و البرز امروز سه شنبه 4 بهمن 1401 وحشتناک است آلودگی هوا امروز در کرج بازه 114 را نشان میدهد که یعنی این هوا ناسالم بوده و میتواند اسیب های جدی به سلامت مردم وارد کند .

شاخص آلودگی هوا در کرج امروز سه شنبه ۴ بهمن

هوای کرج در حال حاضر برای گروه‌های حساس ناسالم بوده و مردم باید به این نکته توجه کنند که حد الامکان از خانه بیرون نروند و یا با استفاده از ماسک از منزل خارج شوند.

خبرگزاری مهر اعلام کرد که هوای کرج به شدت آلوده بوده و گروه‌های حساس از جمله سالمندان و بیماران و خانم های باردار از خانه خارج نشوند.

ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در ایستگاه کرج هم اکنون بر روی عدد ۱۱۴ را نشان می دهد شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد ۱۴۲ و ۱۰۱ هستند این در حالیست که همچنان مدارس البرز تعطیل نشده و دانش آموزان به مدرسه رفتند تصمیم عجیبی که وزیر آموزش و پرورش گرفته و با اعتراض شدید خانواده دانش آموزان همراه شده است.

بر اساس آخرین داده‌های ایستگاه‌های سنجش کیفیت آلودگی هوای استان البرز، شاخص بر خط کیفیت هوا ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در ایستگاه کرج هم‌اکنون بر روی عدد ۱۱۴ قرار گرفته و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *