تک خوانی و آواز دختر بی حجاب در شهرداری منطقه ۱۳ +فیلم

تک خوانی و آواز دختر (زن) بی حجاب در شهرداری منطقه ۱۳ +فیلم

تک خوانی و آواز دختر بی حجاب در شهرداری منطقه ۱۳ +فیلم و جزئیات خوانندگی دختر بدون حجاب در شهرداری منطقه 13 را در این صفحه ببینید.

کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک دختر جوان در حالی که روسری بر سر ندارد در حال آواز خواندن است در تشریح این فیلم نوشته شده که مربوط به مراسمی در شهرداری منطقه 13 میباشد!

تک خوانی و آواز دختر بی حجاب در شهرداری منطقه ۱۳ +فیلم

هنوزی درباره حزییات این ویدئو خبری از جانب شهرداری تهران منتشر نشده است و به محض دریافت اطلاعات در این صفحه منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که خوانندگی خانم ها به صورت تک خوانی ممنوع است به خصوص در مراسم دولتی که به هیچ عنوان چنین اتفاقی صورت نمیگیرد اما حالا این فیلم جنجال زیادی را به وجود اورده است و بدون شک توبیخ ها و تنبیه هایی برای عوامل این مراسم در نظر خواهد گرفت.

فیلم خوانندگی زن بی حجاب در مجموعه کوثر سالن شهربانو شهرداری منطقه ۱۳ تهران که ‌سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اقدامی خلاف شرع و قانون در مجموعه کوثر سالن شهربانو شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به برگزاری کنسرت تک خوانی خانوم ها ( بدون حجاب) در حضور آقایان نمود.

بروزرسانی

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز فیلمی از تک خوانی و آواز یک دختر بی حجاب در یک مراسم در شهرداری منطقه ۱۳ تهران منتشر شد این دختر در حال آواز خواندن در یک مراسمی رسمی در شهرداری بود

لازم به ذکر است که آواز خواندن بصورت تک صدایی برای خانم ها ممنوعیت قانونی داشته و ماجرای جنجالی آواز خواندن این دختر در حالی که حجاب مناسبی نداشته است به یک ماجرای جنجالی در فضای مجازی تبدیل شد و فیلم مذکور در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. دموکراتیک سکولار

    چقدر عالی باید حجاب و صدای زن اختیاری باشه.خیلی نفهمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *