فیلم کامل اجرای بند بازی گروه زاگرس در نیمه نهایی عصر جدید

فیلم کامل اجرای گروه زاگرس در نیمه نهایی عصر جدید (بند بازی)

فیلم کامل اجرای بند بازی گروه زاگرس در نیمه نهایی عصر جدید امشب شنبه 7 خرداد ماه 1401 در مرحله نیمه نهایی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اجرای بند بازی گروه زاگرس در نیمه نهایی عصر جدید

 اجرای بند بازی گروه زاگرس در نیمه نهایی عصر جدید

گروه زاگرس که به عنوان گروه بند بازی در عصر جدید توانستند مرحله مقدماتی را با چهار چراغ سفید پشت سر بگذارند در مرحله نیمه نهایی نیز موفق شدند اجرایی بسیار جذابتر و هیجان انگیز را اجرا کنند که مورد توجه داوران قرار گرفت.

از دوچرخه سواری بر روی بند نازک گرفته تا حرکات آکروباتیک که باعث شد داوران مسابقه حسابی هیجان زده شوند و خیلی سریع به آنها چراغ سفید بدهند و آنها به مرحله فینال راه پیدا کنند.

این گروه تشکیل شده از دو پسرخاله به نام های سید قدرت حسینی و سید رضا حسینی بوده که اهل دزفول می باشند آنها در بند بازی و حرکات آکروباتیک یکی از بهترین های سال های اخیر در عصرجدید بوده اندکه اجرای آنها بسیار خطرناک می باشد و ممکن است و آنها آسیب جدی وارد شود اما به هر حال به دلیل تسلط بر کار خود مورد تایید برنامه عصر جدید قرار گرفت و در مرحله اول با چهار چراغ سفید به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد و در مرحله نیمه‌نهایی باسن چهار چراغ سفید را از آن خود کردند به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این قسمت از برنامه عصر جدید با اجرای گروه زاگرس را مشاهده کنید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *