فیلم کامل اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید (اهنگ کردی ای امان)

فیلم کامل اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید (اهنگ کردی ای امان)

فیلم کامل اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید (اهنگ کردی ای امان) از علی طولابی آهنگ جذاب و خفن در فینال عصر جدید را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید (اهنگ کردی ای امان)

فیلم کامل اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید

علی طولابی خواننده عصر جدید در فینال این برنامه آهنگی جذابی را اجرا کرد که باز هم با استقبال مردم رو به رو شد آهنگی کردی که با ملودی ابراهیم تاتلیس و یکی از آهنگهای همایون شجریان به نام ابر میبارد بود که به بهترین شکل ممکن این آهنگ را اجرا کرد.

علی طولابی در همه مراحل عصر جدید درخشیده است و اجرهای او طرفداران زیادی پیدا کرده است این پسر نوجوان که اهل کوهدشت لرستان است اما در قلعه حسن خان زندگی میکند پدیده این فصل عصر جدید میباشد.

پسر بچه ای که استعداد درخشانی در خوانندگی دارد و بسیاری از مردم معتقد هستند او تنها کسی است که میتواند جای سقایی خواننده بزرگ لرها را بگیرد.

همه اجراهای او بی نقص بوده است این را کارن همایون فر میگوید کسی که خودش از موسیقی دانان کشورمان بوده و در اجراهای موسیقی سخت گیری های زیادی میکند اما علی طولابی را همیشه تحسین کرده است.

باید ببینید اجرای او در فینال آیا میتوان به عنوان نفر اول عصر جدید انتخاب شود یا خیر! بدون شک او با اختلاف نسبت به سایر شرکت کننده ها انتخاب خواهد شد.

 اولین قسمت مستندهای فصل سوم «عصر جدید» به زندگی شخصی و اوضاع و احوال ستیلا و آنیسا در شیراز اختصاص دارد؛ البته ستیلا متولد بوشهر است و آنیسا متولد شیراز، اما هر دو بزرگ‌شده و ساکن شهرِ شعر و هنر هستند و در این شهر، بالیده‌اند.

در جشن همکلاسی‌های آن‌ها چه خبر بوده؟ در بازار وکیلِ شهرِ شعر و شکوفه و بهارنارنج، برای چه کسانی سوغاتی خریده‌اند؟ فالِ حافظ این دو دختر بااستعداد بر مزار رند فرزانه شیراز، چه بوده؟ در شهربازی، چه کرده‌اند؟ و مهم‌تر از همه، کودکی آن‌ها در خانه و خانواده، چگونه گذشته و می‌گذرد؟

پاسخ به همه این پرسش‌ها در اولین مستند از زندگی شخصی و کاری یکی از ۶ فینالیست فصل سوم عصرجدید شنبه‌شب، بعد از خبر ساعت ۲۲ به آنتن شبکه سه سیما خواهد رسید.

فینال فصل سوم «عصرجدید»، شب عید سعید قربان روی آنتن خواهد رفت و نتیجه نهایی در قالب برنامه زنده همزمان با عید غدیرخم از شبکه سه اعلام خواهد شد.

«عصر جدید» در حالی به پایان فصل سوم نزدیک می‌شود که هنوز خبری رسمی مبنی بر ادامه ساخت فصل جدید از سوی مسئولان تلویزیون و سازندگان آن اعلام نشده است.

علی طولابی زمانی ۵ سال سن داشته شروع به خواندن آهنگ‌های مختلفی کرده . او میگوید با خواندن آهنگ هوای تو کردم از علی علیزاده مورد تشویق خانواده ام قرار گرفتم و این مسیر رو با حمایت آنها پیش گرفتم .

علی طولابی 13 سال دارد و اهل کوهدشت استان لرستان است. او اولین بار زمانی که 5 سال بیشتر نداشت یکی از آهنگ های استاد محمد علیزاده با نام هواتو دارم را تقلید کرد و چند ماه بعد نیز یک آهنگ لری خواند؛ آهنگی که به گفته خودش بسیار سخت بود و اصلا به سن و سال او نمی خورد. از همان زمان بود که استعداد علی کشف شد و نخستین بار این پدرش بود که به او گفت صدای خوبی دارد و می تواند خواننده شود.

از آن زمان به بعد علی به آموختن موسیقی مشغول شد و مرتب تمرین می کرد تا اینکه تسلط کافی را برای خواندن به فارسی و لری به دست آورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. فرج الله فولادیاز گرگان

    سلام
    الحمدالله رب العالمین استعدادهایِ خوبی در این کشورِ داریم،ولی حیف هست اینگونه قضاوت شدند!چرا؟چون همهِ فینالیست ها خوبند،لذا بهتر است هر کس در رشتهِ خودش با رقبا قضاوت شود،مثال؛طولانی در خوانندگی بادیگرِ خواننده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *