فیلم کامل اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید همه را ترکاند

فیلم کامل اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید همه را ترکاند

فیلم کامل اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید استند آپ کمدین در فینال عصر جدید امشب 19 تیر 1401 را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید همه را ترکاند

فیلم کامل اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید

پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید اجرای بسیار جذاربی را داشت که همه را به شدت خنداند و موفق شد نشان بدهد که در کار خود چقد حرفه ای است این پسر یزدی بسیار با استعداد بوده و امید بسیار زیادی در کسب آرای مردمی دارد.

پیمان ابراهیمی از پدیده های کمدین عصر جدید بوده که در این برنامه به شهرت رسید او توانست مراحل ابتدایی عصر جدید پشت سر بگذارد و حالا در فینال به رای مردمی برسد. خیلی کم پیش می آید که یک کمدین بتواند تا مرحله فینال عصر جدید راه پیدا کند به خصوص اینکه خنداندن ایرانی ها بسیار سخت و دشوار است و کسی که میتواند به این خوبی مردم را بخنداند یعنی در کار خود بسیار حرفه ای عمل میکند.

او در این مرلحه میگوید خیلی سخت است که بتوانی در فینال اجرایی را به نمایش بگذاری که نسبت به سایر مراحل قبلی بهتر عمل کنی و خداروشکر میکنم خیلی خوب توانستم از پس این اجرا دربیاورم با اینکه بسیار استرس داشتم و نگران بودم مردم استقبال نکنند.

پیمان ابراهیمی استندآپ کمدین جوان ۲۸ ساله متولد شهر اصفهان می باشد که در دوره سوم از برنامه عصر جدید به عنوان استند آپ کمدین در این برنامه شرکت کرده است.

در مرحله مقدماتی های جذاب و اجرا کرد توانست نظر داوران را جلب کند و به مرحله بعد صعود کند

پیمان معادی در زمینه استندآپ کمدین و نویسندگی متن های طنز فعالیت میکند و در حال حاضر تنها شغل او نویسندگی می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *