فیلم کامل اجرای یوسف سرکوهی خواننده عصر جدید

فیلم کامل اجرای یوسف سرکوهی خواننده عصر جدید 3

انتشار 21 فروردین 1401 * فیلم کامل اجرای یوسف سرکوهی خواننده عصر جدید را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل اجرای یوسف سرکوهی خواننده عصر جدید

فیلم کامل اجرای یوسف سرکوهی خواننده

یوسف سرکوهی اهل سرخس استان خراسان شمالی 13 ساله توانست در عصر جدید اجرای بی نظیری را از موسیقی نواحی به نمایش بگذارد و مورد توجه داوران و تماشاگران عصر جدید قرار بگیرد او موفق شد با آهنگی جذاب و زیبا 4 چراغ سفید را از داوان عصر جدید به دست اورد.

کارن همایونفر که در زمینه اجرای خوانندگی خیلی سختگیرانه برخورد میکند اما در برابر اجرای یوسف سرکوهی چاره ای جز دادن چراغ سفید نداشت.

امین حیایی درباره اجرای این پسر بچه میگوید که او بسیار جذاب اجرا کرد و همه تحریرها و گام های خوانندگی را حفظ کرده است و این نشان میدهد که کلاس بالایی در خوانندگی دارد.

گفتنیست که عصر جدید توانسته در چند سال اخیر استعدادهای زیادی را معرفی کند و سکوی پرتابی بسیاری از استعدادهای کشورمان باشد تا بتوانند عرض اندام نمایند. یوسف سرکوهی را میبینید که توانسته به بهترین شکل خود را به نمایش بگذار و بدون شک در انیده از او خبرهای بیشتری خواهیم شنید. موسیقفی نواحی از سبک های قدیمی و سنتی ایران بوده که متاسفانه توجه چندانی به آن نمیشود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *