احمد خطیبی اقدا کیست و ماجرای تحریم آمریکا

احمد خطیبی اقدا کیست و ماجرای تحریم آمریکا

احمد خطیبی اقدا کیست و ماجرای تحریم آمریکا … خبری در رسانه های خارجی منتشر شده مبنی بر تحریم تعدادی از چهره های ایرانی که توسط آمریکا اعمال شده است.

احمد خطیبی اقدا کیست و ماجرای تحریم آمریکا

حمد خطیبی اقدا کیست

نام سه ایرانی به عنوان هکر مطرح شده که به برخی از سایت های دولتی آمریکا حمله سایبری کرده‌اند.

امیر حسین نیک آیین و احمد خطیبی و منصور احمد اسامی ذکر شده در رسانه های خارجی می باشد .

گفته می شود که احمد خطیبی ۴۵ سال سن دارد و امیرحسین نیک آیین سی ساله بود منصور احمدی ۳۴ سال سن دارد.

دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که این افراد به عنوان هکر به برخی از نهاد های دولتی آمریکا حمله سایبری کرده‌اند جالب است بدانید که ۱۰ میلیون دلار پاداش برای دستگیری آنها تعیین شده است

در بیانیه دادگستری آمریکا آمده که این سه نفر با هک کردن تعدادی از سایت های مهم و حیاتی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا آسیب زیادی به زیرساخت های این سایت ها زده اند.

همچنین ببینید بیوگرافی رضا سالاروند هکر کیست 

در این بیانیه آمده است، برخی از فعالیت‌های افراد تحریم شده تا حدی می‌تواند با گروه‌هایی چون «بچه گربه‌های ملوس»، «فسفر» و « ای‌پی‌تی۳۵» همپوشانی داشته باشد.

ه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه‌داری آمریکا 10 شخص و دو شرکت ایرانی را به اتهام انجام حملات سایبری به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

همچنین ببینید بیوگرافی بهزاد محمدزاده هکر اینستاگرام

محمد آقااحمددی، علی آقااحمدی، منصور احمدی، مجتبی حاجی حسینی رکن‌آبادی، مصطفی حاجی حسینی رکن‌آبادی، احمد خطیبی عقدا، معین مهدوی، امیرحسین نیکائین راوری، علی‌اکبر رشیدی بارجینی و محمد شاکری اشتیجه به لیست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *