آخرین خبر تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ آلودگی هوا و سرما

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ آلودگی هوا و سرما

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا شنبه ۱ بهمن 1401 به دلیل آلودگی هوا و سرمای هوا وو صرفه جویی در مصرف انرژی گاز را در ادامه بخوانید.

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا شنبه ۱ بهمن

مدارس تهران شنبه 1 بهمن تعطیل شد ، مدارس البرز هم تعطیل شد

مدارس استان البرز فردا شنبه ۱ بهمن تعطیل شد

احمد افضلی با بیان این مطلب در جلسه فوق العاده کمیته اضطرار استان اظهار کرد: کیفیت هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم قرار داشته و‌ کیفیت هوا نامطلوب است.

به گزارش خبرنگار برنا، در حالیکه استانداری البرز ساعتی قبل اعلام کرده بود مدارس البرز فردا دایر است، اما هم اکنون اصلاحیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس البرز صادر کرد.

مدارس تهران تعطیل شد

به استثناء #فیروزکوه، #دماوند و #رودهن

بر اساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛

🔴 همه مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و رودهن در روز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است و کلاسها‌ در بستر فضای مجازی تشکیل خواهد شد.

سرمای شدید هوا وضعیت زندگی بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده است آلودگی هوا ، کاهش دما و کمبود گاز از مشکلاتی است که برای مردم به وجود آمده است و مسئولان کشورمان با تعطیل کردن مدارس و برخی از ادارات سعی میکنند تا جلوی مصرف بیش از حد گاز را بگیرند.

تعطیلی مدارس تهران و البرز در هفته گذشته از راهکارهایی برای جلوگیری از مصرف انرژی در نظر گرفته شد اما این اتفاق نمیتواند چندان خوشایند باشد و خانواده دانش اموزان از این موضوع گلایه دارند چرا که باید مدارس به صورت غیرحضور برگزار شود و بچه ها مدام باید با تلفن همراه کار کنند و بازیگوشی برخی از آنها باعث نارضیایتی خانواده ها شده است.

سرمای هوا در هفته آینده بیشتر میشود

با ورود سامانه هوای سرد به کشور در اکثر نقاط شاهد افت دما و سرمای گسترده هستیم به طوری که دمای هوا در استان های شمال غرب و شرق کشور به منفی 28 درجه سانتی گراد رسیده است که از نظر دمای هوا بی سابقه بوده است.

امروز حدود 700 میلیون مترمکعب در بخش خانگی و تجاری مصرف شده است که بیش از 150 میلیون مترمکعب نسبت به مدت مشابه پارسال. میلیون مترمکعب افزایش نشان می دهد و معادل تولید 6 فاز پارس جنوبی است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه خوشبختانه در کشور شاهد افت فشار و قطع گاز نبوده ایم و همکاران ما در سراسر کشور در آماده باش هستند، افزود: با تداوم سرما شرایط بیشتر می شود. دشوار است و مصرف گاز افزایش می یابد، از این رو پیش بینی ها و تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است.

به گفته چگانی، با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت گاز، روند گازرسانی در حال انجام است و مردم عزیز نگران گرمایش منازل خود نباشند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. خاک توسر. مسخره. مزخرف. ….. اموزش و پرورش متاسفم برات تهران تعطیله البرز تعطیل نیست مگه میشه مگه داریم مگه چقدر اختلاف داره این دو استان.
    نکنه تهران تو قاره دیگه اس ؟ یا تهران یک کشوره دیگه اس ؟ البرز الوده تر و سرد تره ولی تهران تعطیل میشه ؟ باید البرز هم تعطیل شه.

  2. کل تهران تعطیل بجز دماوند و رودهن و پردیس
    در تعطیل کردن هم هماهنگ عمل نمیکنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *