فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟ + جزئیات تعطیلی بانک ها و ادارات

اخبار تعطیلی مدارس فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۱ کدام شهرها فردا یکشنبه تعطیل هستند؟

تعطیلی مدارس فردا 12 آذر 1401 کدام شهرها فردا تعطیل هستند؟ اخبار تعطیلی مدارس را در این صفحه ببینید.

اخبار تعطیلی مدارس فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۱ کدام شهرها فردا تعطیل هستند؟

اخبار تعطیلی مدارس فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۱

با توجه به بارش باران در تهران و  البرز  فردا مدارس تعطیل نیست و دانش آموزان باید به مدرسه بروند.

آلودگی هوا در کشورمان معضل بسیار بزرگی برای مردم شده است و با شروع فصل سرما ابری از آلودگی و آلاینده‌های خطرناک روی آسمان کلانشهرهای کشور شکل گرفته و باعث می شود سلامتی آنها به خطر می افتاد.

بسیاری از مردم به خصوص خانواده های دانش آموزان از مسئولین درخواست دارند که مدارس را به صورت غیرحضوری برگزار کنند اما چنین اتفاقی تا به حال رخ نداده است.

کلانشهرهای ایران از جمله اصفهان و تبریز و اراک و تهران و کرج به شدت در فصل های سرد با لودگی مواجه می شوند مسئولین کشورمان فقط منتظر  بارش باران و وزیدن باد به دنبال رفع آلودگی هستند و به جای اینکه کارخانه های صنعتی را از شهر خارج کنند به دنبال تعطیلی مدارس هستند و این اتفاق باعث میشود که آلودگی در کشورمان همچنان ادامه داشته باشد.

مرگ‌ومیر منتسب به آلودگی هوا از منظر ذرات معلق ۲۷ هزار نفر در سال است.» این جمله، بخشی از گفت‌وگوی سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت از محیط زیست است. حالا همزمان با شروع فصل سرما آلودگی هوا در تهران و سایر کلانشهر‌ها شروع به خودنمایی کرده تا باری دیگر انسان‌ها، اعم از بزرگسالان، کودکان و حتی در پژوهش‌های اخیر جنین، در معرض مرگی قرار بگیرند که خیلی‌ها به آن تراژدی نادیده گرفته شده می‌گویند.

داریوش گل‌علیزاده با اشاره به مرگ‌های ۶ هزار نفره در تهران و ۲۷ هزار نفره در کشور، آن‌ها را نتیجه بررسی‌های وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ بر روی جمعیتی ۳۵ میلیونی در ۲۷ شهر معرفی می‌کند که سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.

او می‌گوید: «دلیل این‌که چرا ما آلودگی هوا داریم به انباشت آلاینده‌ها برمی‌گردد، یعنی اثرات تجمیعی ناشی از انواع سوخت، شامل گاز، سوخت خودرو و سوخت صنایع.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *