اربعین شیطون بلا سید بشیر حسینی و مژده لواسانی (فیلم)

اربعین شیطون بلا سید بشیر حسینی و مژده لواسانی (فیلم)

صحبت های عجیب سید بشیر حسینی به مژده لواسانی در برنامه بی نهایتشو را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سید بشیر حسینی داور مسابقه عصر جدید یکی از چهره هایی بوده که همیشه به دلیل تن صدا و لحن صحبت کردنش مورد شوخی کاربران فضای مجازی قرار میگیرد او در برنامه های مخلتلفی که به عنوان کارشناس حضور پیدا میکند سوژه شبکه های اجتماعی قرار میگیرد که امروز هم سوتی هایی در برنامه زنده داده که جنجال به پا کرده است/

اربعین شیطون بلا سید بشیر حسینی و مژده لواسانی (فیلم)

جنجال سید بشیر حسینی و مژده لواسانی

روز گذشته سید بشیر حسینی در برنامه بینهایتشو مهمان بود و با مژده لواسانی به گفتگو پرداخت. اما صحبت های سید بشیر حسینی خطاب به مژده لواسانی باعث شد که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

او در این برنامه خطاب به مژده لواسانی گفت” انشالا که کرونا تمام بشه و دو تایی با هم یک سفر اربعین به کربلا برویم آن هم یک سفر شیطون بلا!!!

این صحبت های سید بشیر حسینی حالا دستمایه طنز کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که همچنین برخی از کاربران با رفتن به پیج اینستاگرام آقای بشیری کامنت ها و شوخی های زیادی با او میکنند.

گفتنیست سید بشیر حسینی یکی از چهره های سرشناس کشورمان بوده که با برنامه عصر جدید به شهرت رسید و به عنوان داور در این مسابقه فعالیت میکرد لحن صحبت و تن صدای او خاص بوده که از همین رو همیشه شوخی هایی با او میشود.

انتقادات از سید بشیر حسینی

در انتقاد از سید بشیر حسینی پایگاه خبری عصر امروز نوشت:

اساسا به کار بردن واژگانی چون «توپ» و «شیطون بلا» در کنار «اربعین» یک اتفاق عجیب است! آنهم از کسی که استاد دانشگاه است و مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار !

پرسش این است معنی و کاربرد محاوره‌ای ترکیب شیطون بلا یا توپ را بلد نیستند؟ یا اینکه اربعین حسینی را درک نکرده اند؟ یا شاید ناخواسته و ندانسته سعی در جذاب بودن و شیرین سخنی داشته اند! شاید هم دوست دارند بسیار آپدیت، امروزی و همگام با جوانان به نظر آیند؟!

آیا واقعا هر نوع جذابیت و جلب توجهی و استفاده از چنین ترکیب نامانوسی جایز و موجه است؟ آنهم از آقای دکتر؟ از نویسنده کتاب های “ماه عسل مجردها”، “لایک ممنوع” و “۱۵۰ هشتگ نهضت سواد رسانه ای” ؟!

در مطلبی پیشتر هم نوشته ام و دوباره می نویسم فقط می توان گفت : چقدر این موقعیت گروتسک است!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. اشتباهات لفظی در برنامه های زنده تلویزیونی چیز غیر عادی ای نیست.
    اینقدر راحت و بی دغدغه با آبروی مردم بازی نکنیم. ‌

  2. اقای دکتر سید بشیر کاملا مرد خوب شریف و بزرگواری هستن زود قضاوت نکنید هر ادمی اشتباه لفظی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *