اسامی بازیکنان خاطی فوتبال ساحلی که سرود ملی را نخواندند

اسامی بازیکنان خاطی فوتبال ساحلی که سرود ملی را نخواندند

اسامی بازیکنان خاطی فوتبال ساحلی که سرود ملی را نخواندند و موجب شد که کمیته انضباطی با آنها برخورد کند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که موفق شدند در مسابقات بین قاره ای قهرمان شوند حواشی زیادی را به وجود اورده اند.

اسامی بازیکنان خاطی فوتبال ساحلی که سرود ملی

آنها در تشریفات قبل از مسابقه هنگامی که سرود ملی ایران پخش شد از خواندن آن اجتناب کردند و باعث شد که جنجال زیادی به وجود اید و بسیاری از رسانه ها از این بازیکنان انتقاد کنند.

سیدمهدی میرجلیلی، علی درویش‌متولی، سجاد عباسی‌دوگلسرا، محمدجواد خسروی، موحد محمدپوربلترک، مسلم مسیگر، رضا دیری، رضا امیری‌زاده، محمدعلی مختاری حسن‌آباد، محمد مرادی‌فرح‌آبادی، محمد معصومی‌زاده، مهدی شیرمحمدی، امیرحسین اکبری‌فرتخونی، محمدعلی نظرزاده، محمدرضا نیلاب، حمیدرضا دهقانی، عباس رضایی‌حسن آباد، مصطفی کیانی، سعید پیرامون، حمید بهزادپور، نصرالله شهمرادی و علی میرشکاری.

یکی دیگر از حواشی که درباره تیم ملی فوتبال ساحلی وجود دارد خوشحالی نکردن بازیکنان هنگام دریافت کاپ قهرمانی بود که آنها هیچگونه شادی و خوشحالی از خود نشان ندادند.

همچنین ببینید:

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در این باره گفت که بازیکنان ما به خاطر حادثه شاهچراغ خوشحالی نکرده اند و انها به نشانه احترام به 15 تن از شهدای حرم شاهچراغ تصمیم گرفتند که خودشحالی نکنند.

فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص اتفاقات و حواشی بیرون از زمین برگزاری دیدار شب گذشته، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

“قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت شریف ایران تبریک می‌گوئیم.

این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در راس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین المللی به نمایش گذاشته شود.

اگر چه برخی از بی خردان و فرصت طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت‌ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی، مطابق با نقشه را ه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می‌داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *