اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش +عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش +عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش و عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت بازیگران سریال تفنگ سرپر را در این صفحه ببینید.

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش +عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت

تفنگ سرپر عنوان مجموعه تلویزیونی ایرانی به قلم و ساخته امرالله احمد جو است، که محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک در سال ۱۳۸۱ می‌باشد.

تهیه کنندگی این مجموعه را محمود فلاح در ۴۲ قسمت نیز عهده دار بوده است.

داستان سریال تفنگ سرپر

تفنگ سرپر روایتگر یک مرد جوان به اسم غیبیش می باشد، که در دوران جنگ جهانی نخست سکونت دارد.
در این زمان به خاطر خودکامگی خان ها، حکام محلی، رجال درباری، شاهزاده ها وبیگانگان اشغالگر، ایام بسیار دشواری را مردم در آن دوران سپری می کنند و…..

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش +عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش +عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 11 تیر 1350 در تهران می باشد و 46 سال سن دارد. وی 3 خواهر و یک برادر دارد و خودش دومین فرزند خانواده می باشد. او با نغمه نادری ازدواج کرده است. پگاه فعالیت بازیگری و هنری خود را از سال 1372 با حضور در مجموعه ضلع ششم ساخته مسعود فروتن در تلویزیون و در سال 81 با فیلم این زن حرف نمی زند در سینما آغاز نمود. او با حضور در مجموعه تفنگ سر پر که سال 80 پخش شد توانست به خوبی دیده شود .

  • انوشیروان ارجمند

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش +عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت

انوشیروان ارجمند متولد 27 مهر 1320 در زاهدان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.انوشیروان برادر بزرگتر داریوش ارجمند و همچنین پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند بود انوشیروان ارجمند در جوانی با خانوم کیهان دخت امین که هنرمند است و طراح صحنه و لباس می باشد ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نا برزو و یک دختر به نام بهار است که هر دو بازیگر سینما و تلویزیون هستند..

فتحعلی اویسی (زاده 21 دی 1324 در قم) کارگردان بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی است.فتحعلی اویسی بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی است. او فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری سینما از دانشگاه ایالتی تگزاس آمریکا در سال 1353 است. وی در همان سال به ایران بازگشت و شروع فعالیت سینمایی اش با بازی در فیلم قدغن (علی رضا داوودنژاد) در سال 1357 بود

  • رحیم هودی

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش +عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت

رحیم هودی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، چهره ماندگار استان فارس و دارنده نشان درجه یک هنری در حوزه تئاتر است. این هنرمند از دهه ۳۰ شمسی با نمایش «عینک مضحک» به طور جدی پا به عرصه تئاتر گذاشت و تاکنون در ۱۲ فیلم سینمایی و سریال به ایفای نقش پرداخته است. تنها فرزند وی پگاه هودی کارمند سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شیراز است.

بیوگرافی آتش تقی پور بازیگر و همسرش شهین علیزاده + فرزندان

آتش تقی پور( متولد ۱۵ فروردین ماه ۱۳۲۴ ) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی دیپلم ادبی را در ارومیه گرفت و در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک شد. در سال ۱۳۴۹ در رشتهٔ بازیگری و کارگردانی فارغ التحصیل و بعنوان بازیگر با کارگاه نمایش در چند اجرا همکاري کرد. نخستین کار حرفه ای آتش تقی پور بازي در نمایش حکومت زمانخان به کارگردانی رکن الدین خسروی بود که در سال ۱۳۴۶–۱۳۴۵ در تالار سنگلج به اجرا درآمد.

  • خسرو شکیبایی

اسامی بازیگران سریال تفنگ سرپر با نقش +عکس جدید و بیوگرافی و سرنوشت

وی متولد هفتم فروردین ماه ۱۳۲۳ در خیابان مولوی تهران است. پدرش «احمد شکیبایی» سرگرد ارتش بود. زمانی که خسرو فقط ۱۴ سال داشت، پدرش بر اثر بیماری سرطان فوت کرد. مادرش «فریده خاتمی» نام داشت. نام شناسنامه ای او «خسرو» بود ولی خانواده و اقوام، او را با نام «محمود» صدا می کردند. خسرو مدتی در کارهایی از قبیل کانال سازی، آسانسورسازی و خیاطی فعالیت می کرد. او تحصیلات آکادمیک خود را در دانشکده ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته ی بازیگری پشت سر گذاشت.

بیوگرافی محمد فیلی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و خانواده

در دوران کودکی نمایشی با عنوان کر و بیمار در کتاب داشتیم که معلمم نقش کر را برای اجرا به من داد، با این نمایش علاقمند به بازیگری شدم اما اتفاقی نیفتاد تا زمانی که به سربازی رفتم. زمانی که سربازی ام تمام شد، دوست داشتم ساز و گیتار کار کنم و با انگیزه کار موسیقی وارد خانه فرهنگ شماره 3 شیراز شدم. آنجا عباس افشاریان یکی از دوستانم که در سربازی کار تئاتر انجام می داد را دیدم و منو برد پیش کارگردانی و گفت اینم نقشی که کم داشتید. محمد فیلی براتون بازی می کنه با وارد شدن به این اتاق کار من در تئاتر شروع شد. بازی هایم مورد توجه قرار گرفت و در سال 1356 به استخدام این اداره در آمدم و تا قبل از انقلاب 8 سال مشغول کار تئاتر بودم. حقایقی درمورد زندگی محمد فیلی بازیگر نقش شمر در سریال مختار نامه

  • مینا جعفرزاده
  • مسعود خدابخشیان
  • صدرالدین حجازی
  • پرویز بزرگی
  • مصطفی طاری
  • احمد علامه دهر
  • زهرا سعیدی
  • فربد احمدجو
  • ناصر جعفری
  • محمدرضا کبیری
  • علیرضا درویش نژاد
  • ابراهیم ابراهیمی
  • محمدتقی اسد
  • حسین توکلی
  • هوشنگ حریرچیان
  • سیاوش حقیقی.

دیگر عوامل مجموعه تفنگ سرپر از قبیل:

مدیر تولید: سعید حکیم جوادی و مجتبی فراورده
مدیر تدارکات: امیر عبدالغنی و علی ندیمی
طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر
طراحی چهره ها: عبدالله اسکندری
چهره پردازی :مصطفی کامیاب و ثریا خرمی
صدابردار: مرتضی دهنوی و حمیده دوازده امامی
منشی صحنه: لاله مستوفی
مشاور برنامه: مجیدرضا بالا
مشاور و کارگردان: سیامک پورافشار
جلوه های ویژه :محمد جواد شریفی راد
صداگذاری و میکس: رضا جابری و مانی هاشمیان
موسیقی متن :حسین فاضل
آواز: پرویز خلیل نسب
فیلمبردار: فرهاد صالحی
مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری
تهیه کننده و مجری طرح: محمود فلاح
نویسنده و کارگردان: امرالله احمد جو.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *