خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نیل در خون+ زمان پخش

اسامی بازیگران سریال نیل در خون ( بیوگرافی ) + دانلود همه قسمت ها

خلاصه داستان و زمان پخش سریال نیل در خون در تلویزیون را در این بخش از مجله شبونه بخوانید.

سریال نیل در خون با نام عربی نابلیون و المحروسه از سریالهای مشهور عربی است که در قالب ژانر تاریخی در سال ۲۰۱۲ در ماه مبارک رمضان در چندین کشور از جمله مصر و کشورهای عربی و سوریه به روی آنتن رفت و این بار قرار است در ایام نوروز ۹۹ پخش شود.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نیل در خون+ زمان پخش

خلاصه سریال نیل در خون

داستان این سریال روایت حمله ناپلون به مصر و ایستادگی مردم این شهر را در برابر متجاوزان اشغالگر کشورشان از دست فرانسویان می باشد ، وقتی عرب ها در کشورشان حضور پیدا میکنند کشور با تحولات گسترده رو به رو میشود که مردم با مشکلات بسیاری از جمله درگیر شدن با فرانسه را شامل میشود.

بیشتر ببینید : اسامی بازیگران سریال پدر پسری (بیوگرافی ) + زمان پخش

این سریال در داستان کاملا تاریخی به حمله ناپلون در مصر و رشادت های و ایستادگی این مردم در برابراشغال کشورشان پرداخته است.

معرفی بازیگران سریال نیل در خون

لیلی علوی ، شریف سلامت ، گرگوری کالین ، سوسن بدر ، آروا گودا، بها ثروت ، فرح یوسف ، جهاد سعد ، اشرف مصیلحی ،صبری عبدالمنعم ، محمد مرزیان ، احمد ماهر ، عابد فهم ، عبدالعزیز مخیون ، محمود الجندی، سیف عبدالرحمن، یاسمین رحمی ، هادی الجبار ،ناجح نعم ، ناصر عثمان، علی منصور ، اشرف طلبه، حمدی اسماعیل ، خلیل مرسی، محمد قشطه را نام برد.

تصاویر بازیگران سریال نیل در خون + بیوگرافی

زمان پخش سریال نیل در خون

سریال تاریخی نطل در خون در قالب ۳۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای در ایام نوروز راس ساعت ۱۹ در شبکه تماشا به روی آنتن میرود و زمان باز پخش در ساعت ۱ بامداد و ۷ صبح و ۱۳ روز بعد به نمایش گذاشته میشود .

تصاویر بازیگران سریال نیل در خون + بیوگرافی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *