بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش +اسامی و عکس واقعی

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش +اسامی و عکس واقعی

اسامی بازیگران سریال نوار زرد فیلم دوم عبارتند از:

  • امیر آقایی
  • بهاره کیان‌افشار
  • سیروس گرجستانی
  • قاسم زارع
  • کمند امیرسلیمانی
  • محسن بهرامی
  • امید روحانی
  • نادر مشایخی
  • شهین تسلیمی
  • سیروس میمنت
  • مریم شیرازی
  • سمیرا حسینی

درباره سریال نوار زرد

نوار زرد روایت گاه و بیگاه های زندگی شهری و مواجهه با آدم هایی است که در دل حادثه اند، حالا یا حادثه را ایجاد کرده اند ، یا در بطن آن مانده اند و یا باید مسایل مربوط به آن را حل کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش +اسامی و عکس واقعی

چند سالی هست که در تلویزیون ما رسم بر تولید سریال های مناسبتی با موضوعاتی همچون محرم، ماه مبارک رمضان، عید نوروز ، هفته ناجا و.. است.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲

سریال نوار زرد ۲ یکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که در سال 1396 از شبکه دوم سیما پخش شد.

این سریال توسط پوریا آذربایجانی کارگردانی شده و توسط محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی گردیده است.

آقای پوریا آذربایجانی از کارگردان‌های سرشناس و مطرح کشورمان بوده که سابقه تولید سریال‌هایی همچون  برف بی صدا می بارد،جشن دلتنگی، تجریش ناتمام و روایت های ناتمام را در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش +اسامی و عکس واقعی

جالب است بدانید که شب ها همزمان دو کار تلویزیونی آقای پوریا آذربایجانی یعنی برف بی صدا می‌بارد و نوار زرد 2 است و در صدا و سیما پخش می‌شود که برف بی صدا می بارد از شبکه سوم سیما ساعت ۲۰ و نوار زرد ساعت ۲۱ از شبکه دوم سیما پخش می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش +اسامی و عکس واقعی

در فصل اول سریال نوار زرد داستان های جنایی به تصویر کشیده می شد که بازیگر نقش اول آن امیر آقایی بود اما در فصل دوم بازیگران این سریال کاملاً تغییر کرده‌اند و هنرپیشه های شناخته شده‌ای همچون مهشید جوادی و پوریا پورسرخ و حسام محمودی و محمود پاک نیت و امیرحسین صدیق و بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند

در این صفحه به معرفی بازیگران اصلی این سریال می پردازیم.

  • بانیپال شومون

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش بانیپال شومون +اسامی و عکس واقعی

بانیپال شومون از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون بود که در ۳ آذر ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد و در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده و دوره های بازیگری را در مدرسه سینما و تئاتر گذرانده است

  • مهشید جوادی

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش مهشید جوادی +اسامی و عکس واقعی

مهشید جوادی که در سریال بچه مهندس با نقش مرضیه درخشیده بود در این سریال نیز ایفای نقش می‌پردازد مجید جوادی متولد ۱۳۷۴ در ارومیه بوده و در رشته بازیگری تاثیر کرده است مردم را با سریال بچه مهندس ۳ و ۴ می‌شناسند

  • امیرحسین صدیق

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش امیرحسین صدیق +اسامی و عکس واقعی

امیرحسین صدیق با آقای مهندس سریال زی زی گولو می شناسند در این سریال توانسته نقش اصلی را برعهده داشته باشد و متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در نیشابور بوده سریال های مرضیه برومند به شهرت رسید او در مدرسه فیلم و هنر ادبیات صدا و سیما وارد دنیای بازیگری شد و در حال حاضر از ستاره‌های سینما و تلویزیون کشورمان محسوب می‌شود

  • نجمه جودکی بازیگر سریال نوار زرد 2

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش نجمه جودکی +اسامی و عکس واقعی

نجمه جودکی که تا به حال در عرصه مجری گری فعالیت داشت در سریال نوار زرد ایفای نقش پرداخته است و متولد ۲۱ آبان ۱۳۷۱ در تهران بوده و در رشته معماری تحصیل کرده است نجمه جودکی در یکی از برنامه هایش گفت که بچه طلاق بوده و موقعی که ۱۲ سال سن داشت که پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده‌اند و کار خود را با رادیو آغاز کرد و در سال ۱۳۸۷ اولین حضور خود را در عرصه بندی با رادیو جوان تجربه کرد.

 

  • پوریا پورسرخ از بازیگران سریال نوار زرد 2

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش پوریا پورسرخ +اسامی و عکس واقعی

پوریا پورسرخ متولد روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

  • آذین احرامی

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش آذین احرامی +اسامی و عکس واقعی

آذین احرامی متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۷ در شناسنامه ( ۱۳۶۸/۱/۱) در تهران است. وی در حال حاضر مجرد میباشد و ساکن تهران است. آذين احرامي در زمينه بازيگری، طراحي صحنه و لباس، عكاسی، نقاشی و شاعری فعاليت گسترده ای دارد. این هنرمند ایرانی از 1387 تا کنون فعالیت هنری میکند. وي اصالتا آذري است ولی در تهران به دنيا آمده.

  • سهیل مستجابیان از بازیگران سریال نوار زرد 2

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش سهیل مستجابیان +اسامی و عکس واقعی

سهیل مستجابیان زاده ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۱ در شیراز می باشد، بازیگر و کمدین و واینر و چهره اینستاگرامی است که با ساخت دابسمش و ویدئوهای طنز در اینستاگرام به شهرت رسید.

  • حسین پاکدل

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش حسین پاکدل +اسامی و عکس واقعی

حسین پاکدل ( متولد ۱۳۳۸ اصفهان) نویسنده، نمایشنامه نویس، مجری، تهیه کنننده و مدیر سابق شبکه صدا و سیما و کارگردان و هنرپیشه ايراني است. او برادر مهدی پاکدل و مسعود پاکدل است. حسین پاکدل در سال های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. همچنين مدیر دوره های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بود.

  • حسام محمودی

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش حسام محمودی +اسامی و عکس واقعی

حسام محمودی با نام کامل “حسام محمودی فرید” بازیگر سینما و تلویزیون؛ متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر تهران، دانش‌ آموخته رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. حسام محمودی از جمله بازیگران جوان و بی حاشیه ای است که حتی در پست های اینستاگرام خود معمولا زبان به تعریف و تمجید هنرمندان و بازیگران باز می کند

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش +اسامی و عکس واقعی

فیلمنامه خوب و درست همیشه می تواند عامل موفقیت یک سریال باشد و این موضوع درباره نوار زرد صادق است. (گر چه گاه به نظر می رسد از نظر تعلیق در جمع بندی عجولانه به نتیجه می رسد که این می تواند از ویژگی های سریال های اپیزودیکی باشد که می خواهند از خرده پیرنگ به پیرنگ برسند).

نوار زرد قصه ای پرکشش و به دور از پرگویی و سکانس ها و شخصیت های اضافی است که مخاطب را خسته نمی کند، آن هم به شکلی که مخاطب باور می کند، چنین داستانی می تواند در همین شهر خودمان رخ بدهد و جدا از زندگی ما نیست البته گویا فلیمنامه نویس ترجیح داده زودتر به اصل داستان که ورود سرگرد به پرونده مرتبط با مسایل خانوادگی اش است برسد و به همین دلیل داستان ها و پرونده های ابتدایی داستان از جمله قتل دکتر در هتل خیلی زود، حل می شوند.

بیوگرافی بازیگران فیلم به وقت شام

اسامی بازیگران فیلم مادر با نقش + بیوگرافی و عکس و سرنوشت

فیلمنامه نویس اجازه داده که علاوه بر اینکه مخاطب قصه ای پلیسی را می بیند، با سرگرد مسئول این پرونده ها بهتر آشنا شودو او را کشف کند . به همین دلیل مصادیق و رد پاهائی برای چنین موضوعی گذاشته است .

مثلا اینکه در همان سکانس های ابتدایی سریال می بینیم، در پرونده ای که مربوط به او نیست مداخله می کند( سرقت از بانک) و می گوید که سارقین اصلا در ساختمان بانک نمانده اند و این ها می توانند بیانگر نه تنها از باهوشی و شجاعت که باید در یک پلیس وجود داشته باشد، عصیانگر و ماجراجو بودن او را هم به ما گوشزد کند که خواسته ی نویسنده با کارگردانی خوب و بازی بی نقص امیر آقایی محقق شده است.

سریال نوار زرد 2 چند قسمت است؟

این سریال دارای 30 قسمت میباشد که در سال 1396 از شبکه یک پخش شد و از شبکه های مختلف صداوسیما از جمله آی فیلم بازپخش شد.

خلاصه داستان

داستان سریال نوار زرد فصل دوم همچنان به زندگی سرگرد کاوه کیهان پرداخته است. با این تفاوت که در فصل دوم شاهد بازی بانیپال شومون هستیم که جایگزین امیر آقایی شد. قصه این سریال به صورت اپیزودهای متعدد بازگو میشود و به بررسی 12 الی 15 پرونده مهم میپردازد. یک خط اصلی داستان وجود دارد که روایت کننده زندگی کاری سرگرد کاوه کیهان و همکارانش است. در کنار آن موضوعات جنایی و معمایی فراوانی بررسی خواهد شد. درواقع با اتمام یک پرونده ، موضوع جدیدی از پرونده پلیسی دیگر روی کار میاید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *