اعتراضات و اغتشاشات در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ درگیری افراد مسلح با پلیس

اعتراضات و اغتشاشات در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ درگیری افراد مسلح با پلیس در برخی از شهرهای کشور از جمله تهران ، کرج ، اصفهان ، تبریز، کردستان که با حوادثی همراه بود.

اعتراضات و اغتشاشات در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ درگیری افراد مسلح با پلیس

اعتراضات و اغتشاشات در ۱۳ آبان ۱۴۰۱

امروز 13 آبان ماه 1401 به مناسبت روز دانش اموز راهپیمایی هایی در کشور برگزار شد که در برخی از شهرهای کشور با حمله اغتشاشگران همراه بود و باعث شد برای دقایقی ناآرامی هایی در خیابان ها به وجود اید.

با توجه به اینکه هر ساله در کشورمان به مناسبت روز دانش آموز راهپیمایی هایی از سوی مدارس برگزار میشود امسال کمی متفاوت تر بود و شعار ها علیه فتنه گران و اغتشاشگران بود اما در برخی از خیابان ها معترضانی حضور داشتند که برای دقایقی ناامنی هایی به وجود اوردند.

روز گذشته در برخی از شهرهای کشورمان از جمله کرج و فلادشهر و سنندج نیز اعتراضاتی وجود داشت که به خشونت کشیده شد در کرج اغتشاشگران کانکس و چند خودرو نیروی انتظامی را به آتش کشیدند.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حسین فاضلی هریکندی در رابطه با حوادث و اغتشاشات امروز در این استان اظهار داشت: امروز با فراخوانی که از قبل داده شده بود عده‌ای در اطراف بهشت سکینه کرج تجمع کردند و با ریختن سنگ و نخاله ساختمانی اقدام به بستن اتوبان و تهدید راننده‌های عبوری کردند.

وی افزود: اغتشاشگران با تهدید راننده‌های عبوری، آنها را مجبور به توقف می‌کردند و در صورت عدم توقف خودرو با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودروها آسیب می‌زدند.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند‌.

فاضلی هریکندی گفت: همچنین در کمال شهر عده‌ای اغتشاشگر نسبت به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم اقدام کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *