اعتراضات و اغتشاشات دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ فروکش کرد آرامش برگشت

اعتراضات و اغتشاشات دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ فروکش کرد آرامش برگشت

اعتراضات و اغتشاشات دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ فروکش کرد آرامش برگشت

اعتراضات و اغتشاشات ۱۸ مهر ۱۴۰۱ فروکش کرد آرامش به خیابان ها برگشت. در روزهای اخیر اعتراضات و اغتشاشات در کشورمان به وجود آمده بود که امروز وضعیت در خیابان ها آرام بود و دیگر خبری از اغتشاشات روزهای اخیر شاهد نبودیم.

اعتراضات و اغتشاشات ۱۸ مهر ۱۴۰۱ فروکش کرد

چند روز گذشته برخی از معترضان با مواد آتش‌زا اقدام به آتش زدن برخی از اموال عمومی و کانکس های نیروی انتظامی کرده بودند که امروز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ دیگر خبری از این اغتشاشات و خشونت‌ها نبود و نیروی انتظامی بر همه جا مسلط بود.

با اینکه بسیاری از شبکه های ضد انقلابی فراخوان هایی را برای حضور مردم در خیابان ها داده بودند اما امروز شرایط خیابانها به گونه‌ای بود که نیروی انتظامی توانسته بود نظم را حاکم کند .

با این وجود اما اینترنت همچنان اختلالاتی را دارد و دو اپلیکیشن محبوب همچون اینستاگرام برای واتساپ مسدود می باشند

شهرهای سنندج و تهران و شیراز از جمله شهرهایی بود که چند گذشته اعتراضات پراکنده‌ای در خیابان دیده میشد که امروز دیگر خبری از آن نبود و نیروهای امنیتی موفق شدند نظم را کامل برقرار کنند.

فرشاد وکیل‌زاده رئیس اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی خاطر نشان کرد: کسب و کار‌های بزرگ به‌طور متوسط شاهد افت فروش حدود ۱۰ تا ۲۰ درصدی و در کسب و کار‌های متوسط و کوچک شاهد افت فروش ۴۰ تا ۷۰ درصدی بوده‌ایم، البته در بازار‌های سنتی و کسب و کار‌های فضای حقیقی نیز ما شاهد کاهش فروش هستیم. او گفت تراکنش‌های مالی ۵۰ تا ۶۰ درصد کمتر شده، ارسال مرسولات پستی هم ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش داشته و فروش برخی کسب وکار‌های اینستاگرامی نیز صفر شده.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *