اعتراضات گرانی بنزین در کرج اصفهان شیراز اهواز تبریز مشهد و رشت

اعتراضات گرانی بنزین در برخی شهرهای کشور

اعتراضات به گرانی بنزین در کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، تبریز و مشهد را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

افزایش نرخ بنزین در کشورمان با جنجال زیادی رو به رو شده است و بسیاری از مردم نسبت به این افزایش قیمت در اعتراض زده اند.اعتراضات گرانی بنزین در کرج اصفهان شیراز اهواز تبریز مشهد و رشت

اعتراضات به گرانی بنزین

در کلانشهرهای کشورمان این اعتراضات در نقاطی از شهر برگزار شده که مردم به صورت مسالمت امیز مطالبات خود را درخواست کردند.

هر چند که در برخی از نقاط شهر عده از از ارذل و اوباش این اعتراضات را به خشونت کشانده و اقدام به آتش سوزی اماکن عمومی کردند.

در پی این نارضایتی ها برخی از مراجع تقلید و همچنین امام جمعه های شهرهای مختلف درباره این موضوع واکنش نشان داده  و با انتقاد از اقدامات جنجالی دولت از انها خواست که وضعیت معیشتی مردم را باید در نظر بگیرند.

مجلس شورای اسلامی نیز از این افزایش قیمت ابراز نگرانی کرده و گفت که مجلس هیچگونه دخالتی در این زمینه نداشته است و نمایندگان مجلس از این موضع بی اطلاع بوده اند.

اعتراضات به گرانی بنزین در کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، تبریز و مشهد در یکی دو روز اخیر نشان دهنده نارضایتی شدید مردم از افزایش قیمت سوخت بوده است.

اعتراضات گرانی بنزین در کرج اصفهان شیراز اهواز تبریز مشهد و رشت

فیلم اعتراضات

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه سهمیه‌بندی شد. طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

این تغییرات در قیمت بنزین و سهمیه‌بندی اعمال شد سبب شد تا در برخی شهرها تجمع‌هایی شکل بگیرد. در مشهد از حدود ساعت ۱۹ آمدوشد کند خودروها و حضور ده‌ها نفر معترض در محدوده تقاطع بلوار وکیل‌آباد و خیابان دانشجو بود که با تذکرات پلیس و برخی شهروندان این اعتراض پایان یافت. در بیرجند نیز اعتراض‌های پراکنده‌ای در سطح شهر انجام شد. در سیرجان اما اعتراضات شدید بود و در این میان تهاجم عده‌ای از افراد، به انبار نفتی این شهر و با هدف آتش زدن آن، با واکنش نیروی انتظامی ناکام ماند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *