اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست و کجاست +عکس

بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست و کجاست +عکس

اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست و کجاست و عکس و تصاویر و اخرین خبر از اعظم کیانلو را در این صفحه ببینید.

اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست و کجاست +عکس

بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست

اعظم کیانلو بازیگر سریال آینه عبرت بوده که این سریال اولین و آخرین کار هنری او میباشد و دیگر فیلم و سریالی بازی نکرده است.

هیچ خبری از او وجود ندارد احتمالا از ایران خارج شده  و در خارج از کشور زندگی میکند این هنرمند هیچ مصاحبه ای انجام نداده است و در اینستاگرام نیز هیچ پیجی متعلق به او یافت نمیشود.

اکثر بازیگران سریال آیینه عبرت این روزها حضور بسیار کم رنگی در عرصه بازیگری دارند.

همچنین ببینید بازیگر نقش عاطفه و افسانه در سریال آینه عبرت کیست 

این سریال که به موضوع مواد مخدر میپردازد در چند سال اخیر بارها از شبکه آی فیلم بازپخش شده است محمود دینی و جواد گلپایگانی که بازیگران نقش اول این سریال هستند این روزها فعالیتی در سینما ندارند.

جواد گلپایگانی که در همان دوران با خودروی خود با یک پیرمرد تصادف کرد و به دلیل نداشتن دیه به زندان رفت و محمود دینی چند فیلم و سریال بازی کرد و به یک باره در عرصه هنری محو شد.

اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست و کجاست +عکس

محمود دینی میگوید که آن دوران خیلی سختگیری میکردند و برای همین اجازه نمیداند من بازی کنم وحتی به لباس آستین کوتاه من نیز گیر میدادند.

همچنین ببینید بازیگر نقش علی و آتقی در سریال آینه عبرت کیست

سریال آینه عبرت از جمله سریال های بسیار پرطرفدار تلویزیون در دهه ای بود که علاوه بر سخت گذشتن دوران در ایران عزیز، تنوع امروزی هم وجود نداشت و همین باعث پرطرفدار شدن سریال هایی با مضامین اجتماعی و سوق دادن مردم را به سمت آنها می شد. سریال آینه عبرت که در سال ۱۳۶۷ از تلویزیون پخش شد بازیگران معروف و توانمند بسیاری داشت. سریال آینه عبرت به تهیه کنندگی اصغر زائری و محمود دینی با نویسندگی و کارگردانی محسن شامحمدی ساخته شده بود. اسامی بازیگران سریال آینه عبرت عبارت است از : جواد گلپایگانی (بازیگر نقش آنقی) – محمود دینی (بازیگر نقش علی در آیینه عبرت) – روح الله مفیدی (کدخدایی) – غلامرضا بنفشه خواه (بازیگر نقش اسماعیل – پدر علی) – بهزاد رحیم خانی (آقا رحیم) – ابراهیم بصیرت (رییس) – مهری ودادیان (زهرا) – روح انگیز مهتدی (معصومه) – نیره حسینی (بازیگر نقش افسانه) – فریبا شمس (شیرین) – گیتی معینی (عزیز) – اعظم کیانلو (بازیگر نقش پری) – غلامرضا اصانلو (آقا رضا) – امیر وطن زاده (هوشنگ) – حوری خطیب زاده (گلنبات) – فاطمه سالاری (اکرم) – بهناز آزادخانی (عاطفه) – مینا فراهانی (شادی) – ملیحه نصیری (مادر رستم) – اکبر داوودی (اکبر) – افشین اطلسی (عباس) – صفر کشکولی (صفر) – عباس عطایی (قاسم) – رحمان مقدم – سید شکرالله حسنی – ابوطالب برخورداری – محمود نژاد خیر (رستم) – هادی مشیرنیا (صاحب خانه) – فرهاد نوروزی – حسین دم آبه

محمود دینی که پوسترهای او در سال‌های شهرت به فروش می‌رسید، در این زمینه گفت: در همان سال‌های بعد انقلاب که عکس مرا می‌فروختند خیلی برایم حاشیه درست شد. عکاس عزیزی که هنرمند سینما و تلویزیون بود از من عکس گرفت و این عکس در دکه‌ها به فروش می‌رسید و بعضی مرا بازخواست می‌کردند اما من اصلاً در جریان این موضوع نبودم.

وی با اشاره به سریال «آینه عبرت» که تهیه‌کننده آن نیز بود، افزود: این سریال آن زمان از مسائل مختلفی چون اعتیاد حرف می‌زد و قرار بود یک قسمت بسازیم که تا ۵۰ قسمت ادامه پیدا کرد. سال گذشته طرحی مشابه آینه عبرت به شبکه یک دادم چون احساس کردم جای چنین برنامه‌ای خالی است. اکنون در حال نگارش هستیم مراحل اداری انجام شده سازمانها و نهادهای ذینفع هم پای کار آمده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *