فیلم کامل انداختن جسد کودک سوری در دریا (آنتالیا) توسط پدرش

فیلم کامل انداختن جسد کودک سوری در آب دریا (آنتالیا) توسط پدرش

فیلم کامل انداختن جسد کودک سوری در دریا (آنتالیا) توسط پدرش

مرد سوری فرزند کودک خود را که از تشنگی فوت کرد را به دریا انداخت فیلم کامل انداختن جسد کودک سوری در آب دریای مدیترانه در آنتالیا توسط پدرش  از خبرهایی بوده که واکنش هایی را در پی داشته است.

درگیری سوریه یکی از بدترین بحران های بشردوستانه زمان را ایجاد کرده است.

انداختن جسد کودک سوری در آب دریا

از سال 2011 بیش از نیمی از جمعیت 22 میلیونی سوریه قبل از جنگ مجبور به ترک خانه های خود در جستجوی امنیت شده اند که بسیاری از آنها بیش از یک بار بوده اند. خانواده هایی که هنوز در سوریه زندگی می کنند برای زنده ماندن و تامین نیازهای اولیه خود در تلاش هستند.

در حالی که بحران وارد دهمین سال خود می شود و پایانی برای آن پیش بینی نشده است، میلیون ها سوری همچنان در رنج هستند هر روز کمبود آب و غذا و دسترسی محدود به خدمات بهداشتی جان میلیون ها نفر را به خطر می اندازد.

در شمال غرب سوریه، یکی از شکننده‌ترین مناطق کشور، نیازهای اولیه کم شده است و ارسال کمک‌های حیاتی از طریق مرزها به طور فزاینده‌ای چالش برانگیز شده است.

هر چقدر که بحران پیچیده شده است، یک واقعیت ساده است: میلیون ها سوری به کمک ما نیاز دارند. بر اساس گزارش سازمان ملل، 3.8 میلیارد دلار برای رفع نیازهای فوری آسیب پذیرترین سوری ها در سال 2020 مورد نیاز بود  اما فقط نیمی از آن دریافت شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *