انفجار و آتش سوزی در شرکت گاز بوتان اهواز فاجعه به بار اورد +فیلم

انفجار و آتش سوزی در شرکت گاز بوتان اهواز فاجعه به بار اورد +فیلم

انفجار و آتش سوزی در شرکت گاز بوتان اهوازیکی از خبرهایی است که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در این صفه به جرئیات این خبر میپردازیم.

انفجار و آتش سوزی در شرکت گاز بوتان اهواز فاجعه به بار اورد +فیلم

ماجرای انفجار و آتش سوزی در شرکت گاز بوتان اهواز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز باعث آتش سوزی شد و بلافاصله تیم های عملیاتی برای امداد رسانی به مصدومان اعزام شدند.

امیرعباس نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه از سوی مسئولان مربوطه بلافاصله چهار تیم واکنش سریع، تیم امداد و نجات هلال احمر اهواز و پایگاه علی چاب به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در شرکت بوتان واقع در جاده خرمشهر رخ داد و هم اکنون آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند.

نجفی بیان کرد: نیروهای امدادی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محل حادثه حضور دارند و عملیات امداد و نجات با کمک آتش نشانان در حال انجام است.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز پیش از ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با آتش‌سوزی شرکت گاز بوتان اهواز، با بیان اینکه هنوز علت انفجار گاز مشخص نیست اظهار کرد: یکی از مخازن گاز بوتان با ظرفیت ۴۰ هزار لیتر مترمکعب دچار انفجار شده است.

وی با اشاره به حضور بالغ بر ۱۲۰ آتش نشان در منطقه، افزود: کارخانه بوتان داری چهار مخزن است که سه مخزن  آن توسط نیروهای آتش‌نشانی خنک سازی شد و مخزن چهارم در حال خنک سازی و تخلیه است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *