اینترنت کی وصل میشه یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام

اینترنت کی وصل میشه یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام

اینترنت کی وصل میشه قطعی اینترنت یکشنبه 1 آبان 1401 رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام کی انجام میشه؟ اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه؟

اینترنت کی وصل میشه یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام

اینترنت کی وصل میشه یکشنبه ۱ آبان

احمد راستینه عضو و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ، در رابطه با محدودیت‌های اخیر ایجاد شده در حوزه اینترنت و مشکلاتی که برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد شده و لزوم رفع این محدودیت‌ها، گفت: اینترنت امروز به عنوان یک شبکه جهانی ظرفیت‌های زیادی را برای توسعه کسب و کارها، اقتصاد دیجیتال و فعالیت‌های مجازی فراهم کرده است، این ظرفیت قطعا در کشور ما هم باید مورد توجه قرار گیرد همانطور که تا الان مورد استفاده و بهره‌برداری بوده است. متاسفانه یک سری دروغ‌پردازی‌های بزرگ در بستر فضای مجازی اغتشاشاتی را شکل داد که این ظرفیت متاسفانه به خاطر دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای و موج‌سواری که جریان بیگانه به ویژه سازمان منافقین روی آن انجام داد، هزینه‌های امنیتی سنگینی را برای کشور تراشید که به لطف خدا و با هوشیاری، حضور و بصیرت مردم این موضوع مدیریت شد.

استارلینک

یکی از خبرهای داغ این روزها اینترنت ماهواره‌ای استارلینک است. فناوری‌های موجود در این پروژه بزرگ که هزاران ماهواره در فضا دارد و قرار است هزاران ماهواره دیگر به فضا بفرستد، در لبه تکنولوژی قرار دارند و بسیاری از آن‌ها اختراعاتی تازه‌ هستند. در میان این اختراعات یکی با عنوان «دیافراگم آنتن در سیستم‌های آنتن آرایه فازی» بیش از بقیه جلب توجه می‌کند. این اختراع کار پنج نفر است که در صدرشان نام علیرضا ماهان‌فر به چشم می‌خورد.

نام اینترنت استارلینک از زمان جنگ اوکراین بر سر زبان‌ها افتاد و از آن زمان درباره قابلیت‌هایش گمانه‌زنی‌های بسیاری شده است.

برای دسترسی به این سرویس علاوه بر ارائه خدمات کمپانی مادر نیاز به تجهیزات مخصوصی برای دریافت اینترنت است که در بخشی از طراحی و ساخت آن نام دو دانشمند ایرانی هم به چشم می‌خورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *