اینستاگرام مهسا امینی دختر سنندجی بازداشت گشت ارشاد

پبج اصلی اینستاگرام مهسا امینی دختر سنندجی بازداشت گشت ارشاد

اینستاگرام مهسا امینی دختر سنندجی بازداشت گشت ارشاد

پیج اینستاگرام مهسا امینی دختر سنندجی به حالت یادبود درآمد.

اینستاگرام مهسا امینی

اکانت اینستاگرام «مهسا امینی»، Remembering شد. اینستاگرام اکانت این دختر ۲۲ ساله سقزی را به حالت Remembering و یادبود درآورده است.

با اینکه تعداد فالورها و تصاویر صفحه شخصی مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بسیار کم و اندک بود، اما اینستاگرام، اکانت او را به حالت Remembering درآورد.

پبج اصلی اینستاگرام مهسا امینی دختر سنندجی بازداشت گشت ارشاد

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله اهل سنندج بود که در بیست و دوم شهریور ۱۴۰۱ به تهران مسافرت می کند او به همراه برادرش بوده که گشت ارشاد او را به دلیل وضعیت پوشش بازداشت می کند و به اماکن منتقل میکند.

این دختر جوان بعد از انتقال به اماکن دچار حمله قلبی شده و به کما میرود.

پلیس به همراه اورژانس او را به بیمارستان کسرا منتقل کرده اما بعد از حضور در بیمارستان فوت می کند .

کیارش برادر او می‌گوید زمانی که پلیس او را گرفت من سعی کردم وساطت کنم اما پلیس به من گفت بعد از حضور در کلاس های آموزشی آزاد میشود.

براردر این دختر میگوید از زمان دستگیری تا به کما رفتن دو ساعت بیشتر طول نکشید.

همچنین ببینید :

بیوگرافی سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز

نیروی انتظامی در رابطه با این حادثه می‌گوید که این دختر توسط عوامل نیروی انتظامی برای حضور در کلاس های آموزشی به یکی از اماکن تهران منتقل شده بود که به یکباره در بین افراد حاضر در اماکن بر روی زمین می افتد و بلافاصله با اورژانس به بیمارستان کسرا منتقل می‌شود.

پبج اصلی اینستاگرام مهسا امینی دختر سنندجی بازداشت گشت ارشاد

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران گفته این خانم بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارد. مطابق معمول همیشگی اطلااعیه‌های دولتی در ایران، پلیس “اخبار و ادعاهای رسانه‌های معاند درباره این حادثه” را رد کرده و گفته اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

در برنامه امواج شبهه رادیو گفتگو بخشی‌هایی از گزارش بیمارستان کسری درباره مرحومه مهسا امینی منتشر شد.

در بخشی از این گزارش آمده است:

خانم امینی دارای تومور مغزی بوده و در پنج سالگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و آثار جراحی و سابقه در سمت راست پیشانی وجود دارد.

همچنین سابقه دیابت بی مزه و مصرف چند دارو داشته است همچنین جواب تست‌های مواد مخدر منفی بوده است پدر نامبرده اجازه برخی معاینات را نداده است.

در معاینه ظاهری پزشک و سرپرستار این موارد را تأیید کرده‌اند در معاینه ظاهری گفته شده سر و صورت فاقد آثار ضرب و جرح و فاقد شکستگی در استخوان جمجمه و صورت بر اساس رؤیت و لمس استخوانی و مشاهده سی تی اسکن‌های جمجمه بوده است.

در معاینه‌های گردن خانم مهسا امینی نیز آثار ضرب و جرح دیده نشده است در قدام قفسه سینه نیز آثار احیای بیمارستانی و جای شوک‌های به صورت خصوصی مربعی شکل در سینه مشهود است و آثار ظاهری دال بر و ضرب و شتم مشهود نیست.

در پشت خلف تن نیز فاقد آثار ضرب و جرح بوده است.

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای امنیت اخلاقی بازداشت و به دنبال آن اعلام شد وی همان روز دستگیری در مقر انتظامی دچار عارضه قلبی شد و برغم انتقال در بیمارستان کسری و تلاش پزشکان، بعدازظهر جمعه درگذشت.

پلیس پایتخت ضمن انتشار مستندات خود اعلام کرد که مهسا امینی «برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

همچنین علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده، از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داده بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. دروغگو ها خانواده مهیا اعلام کردن که مهسا هیچ گونه مشکلی نداشته و هیچ عملی نکرده برید بمیرین

  2. این حرفای که زدین بلا حقیقت نداره. میخواین اتفاق طبیعی جلوش بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *