اینستاگرام و بیوگرافی هروویه میلیچ و همسرش

بیوگرافی آقای هروویه میلیچ بازیکن استقلال  تهران را به همراه سوابق کاری و عکس های شخصی و خانوادگی  در مجله شبونه بخوانید.

هروویه میلیچ بازیکن استقلال |‌ اینستاگرام و بیوگرافی هروويه ميليچ و همسرش

بیوگرافی هروویه میلیچ

آقای هروویه میلیچ از فوتبالیست های اهل کشور کراوسی در می سال 1989 در شهری بنام اوسیک در کراوسی متولدشده است.

آغاز فوتبال

هروویه ملیچ فوتبال خود را در تیم های اوسیک و هایدوک شروع کرده و به عنوان مدافع بازی میکند ، ایشان در فصل قبل به عنوان مدافع در تیم فوتبال به اسم کروتونه ایتالیا فعالیت میکرد.

هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال |‌ اینستاگرام و بیوگرافی هروويه ميليچ و همسرش

سرانجام از طرف باشگاه استقلال تهران  پیشنهاد حضور در این تیم بزرگ را دریافت میکند و طی عقد قراردادی به باشگاه استقلال تهران پیوست و در فصل نوزدهم در لیگ ایران در این باشگاه پا به توپ میشود.

هروویه میلیچ و همسرش

وی متاهل می باشد و حاصل زندگی مشترکش یک پسر می باشد.

سوابق

وی اولین قراردادخود را به عنوان دفاع چپ در سال 2008 با تیم هایدوک اشپیلت آغاز کرد که فقط سه بازی برای این تیم انجام داده بود.

همچنین ببینید:

هروویه میلیچ وقتی که فقط 20سال سن داشت در تیمی به اسم یورگاردن پیوست و توانست 2 فصل پیاپی در این باشگاه فعالیت کند و 4گل به ثمر برساند،  و پس از آن به فوتلال کراواسی برگشت و با حضور در 61 بازی توانست 2گل را به اسم خودثبت کند.

عکس همسر هروویه میلیچ بازیکن استقلال

سرانجام در سال 2013 با عقدقردادی 2ساله به تیم روستوف پیوست و 5گل را برای این تیم به اسم خود ثبت کرد، و در سال 2016در یک تیم ایتالیا در لیگ اروپا حضور پیداکرد  و 4پاس گل داد و در نقل انتقالات تابستانی 2017به لیگ یونان پیوست و در سال 2018 بود که به تیم ناپولی پیوست که به دلیل آسیب دیدگی حتی یکبارهم نتوانست برای این تیم بازی کند.

بازی های ملی

هروویه میلیچ سرانجام در سال 2013 نخستین بازی خود در تیم ملی را شروع کرد و در 9بازی ملی تیم کشورش حضور داشه است .

خانواده هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال

هروویه میلیچ بازیکن استقلال

با پیشنهاد مربی جدید استقلال  به مدیرعامل تیم استقلال تهران آقای امیرحسین فتحی سرانجام هروویه میلیچ  در نقل انتقلات فصل 19 لیگ ایران به تیم پرطرفدار استقلال تهران پیوست و توانست در بازی مقابل گل گهر سیرجان موفق به گل  زنی شود و خودش را در دل هواداران  این تیم جا کند.

هروویه میلیچ بازیکن استقلال |‌ اینستاگرام و بیوگرافی هروویه میلیچ و همسرش

آدرس پیج اینستاگرام هروویه میلیچ و همسرش

hrvoje_milic19

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *