عکس / بازار فروش کودکان در افغانستان واقعیت دارد؟ معامله کودک با گوسفند

عکس / بازار فروش کودکان در افغانستان واقعیت دارد؟ معامله کودک با گوسفند

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بازار فروش کودکان در افغانستان که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است درباره ویدیو گفته می‌شود که این بازار که به صورت غیرقانونی وجود دارد کودکان معامله می‌شوند و حتی در ازای برخی از کودکان چند راس گوسفند معاوضه خواهد شد.

عکس / بازار فروش کودکان در افغانستان واقعیت دارد؟ معامله کودک با گوسفند

بازار فروش کودکان در افغانستان واقعیت دارد؟

درباره وضعیت کودکان در افغانستان همیشه بحرانهای وجود داشته است جنگ داخلی در افغانستان و همچنین شروع بیماری کرونا در این کشور اقتصاد افغانستان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و مردم با سختی های زیادی زندگی میکنند.

در برخی از روستاهای افغانستان پدر و مادرها اقدام به فروش فرزندان خود می کنند ازدواج در سنین پایین یکی دیگر از معضلات بود که در افغانستان وجود داشته است ازدواج کودکان زیرر ۱۵ سال در افغانستان ممنوع است اما در برخی از شهرهای دور افتاده به قوانین توجه نمی کنند و برای امرار معاش دچار می‌شوند که فرزندان خود را از دوران کودکی به عقد کسی دیگر در بیاورند.

ازدواج در سنین پایین برای دختران در این منطقه شایع است و خانواده داماد هم حاضر است برای اینکه چنین ازدواج‌هایی به ثمر بنشیند، پول پرداخت کند. دختربچه‌ها تا سنین ۱۵ سالگی نزد خانواده‌ها می‌مانند. با این حال، از آنجایی که بسیاری قادر به تهیه غذا نیستند، برخی می‌گویند که به دامادهای احتمالی اجازه می‌دهند دختران بسیار جوان را ببرند یا حتی سعی می‌کنند پسران خود را بفروشند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *