بازداشت مرتضی کهنسال روحانی طب اسلامی حقیقت دارد؟

بازداشت مرتضی کهنسال روحانی طب اسلامی حقیقت دارد؟

بازداشت مرتضی کهنسال روحانی طب اسلامی حقیقت دارد؟ این خبر را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سایت خبری گیل خبر نوشت:

شنیده ها از منابع آگاه حاکی از صدور حکم بازداشت مدعی طب اسلامی در بندر انزلی است.

بازداشت مرتضی کهنسال روحانی طب اسلامی حقیقت دارد؟

پس از واکنش افکار عمومی و جامعه پزشکی نسبت به ملاقات مدعی طب اسلامی با بیماران در بیمارستان شهید بهشتی انزلی، منابع آگاه از صدور حکم جلب وی در روز گذشته توسط دادستانی این شهرستان با هماهنگی دادستان مرکز استان و ویژه روحانیت خبر می دهند.

شنیده می شود متهم در حال حاضر در شهرستان بندر انزلی نبوده و تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

بازداشت مرتضی کهنسال روحانی طب اسلامی حقیقت دارد؟

لازم به ذکر است که این روحانی چندی پیش به از بیماران کرونایی ملاقات کرده بود که با توجه به اینکه وی اقدامات پزشکی رعایت نکرده بود و از ماسک و دستکش استفاده نکرده بود جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به وجود آورد و مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

مرتضی کهنسال همان روحانی حامی طب اسلامی است که ویدئوی خود از حضور بر بالین تعدادی بیمار مبتلا به کرونا را منتشر کرد. در این ویدئو وی در حال توصیه‌هایی به بیماران و نیز پیشنهاد بو کردن ماده‌ای که در دست داشت از سوی بیماران است.

این ویدئو با واکنش‌های متفاوتی به ویژه واکنش تند وزارت بهداشت مواجه شد. سایت گیل خبر که خبر از درگذشت یکی از این بیماران داده بود، در خبری دیگری که منتشر کرد آورده است: حکم بازداشت مرتضی کهنسال (مدعی طب اسلامی) صادر شد. شنیده ها از منابع آگاه حاکی از صدور حکم بازداشت مدعی طب اسلامی در بندر انزلی است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *