بازپخش زندگی پس از زندگی امید مرادی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بازپخش زندگی پس از زندگی امید مرادی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بازپخش برنامه زندگی پس از زندگی تجربه گر امید مرادی یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و بیوگرافی امید مرادی تجربه گر زندگی پس از زندگی را در این صفحه ببینید.

بازپخش زندگی پس از زندگی امید مرادی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ با برنامه زندگی پس از زندگی به کارگردانی و اجرای عباس موزون توانسته مخاطبان زیادی را جذب تلویزیون کند برنامه ای که از شبکه چهار سیما پخش شده و چند سالی است که توانسته مخاطبان خاص خود را به دست آورد

آقای عباس موزون این برنامه را تولید و اجرا می‌کند تا به حال سه فصل این برنامه را ضبط کرده که همه آنها از بیننده های زیادی برخوردار بوده است.

بازپخش زندگی پس از زندگی امید مرادی

در فصل سوم این برنامه به زندگی بعد از مرگ می‌پردازد افرادی که به کما رفته اند و عالم برزخ را مشاهده کرده اند در این برنامه حضور پیدا می‌کنند و تجارب خود را به اشتراک می‌گذارند.

در این قسمت آقای امید مرادی مهمان برنامه شده است که صحبت های جالبی را درباره زندگی و بعد از کمای خود بازگو می کند که برای مخاطبان این برنامه می‌تواند بسیار جالب و جذاب باشد .

روایات زندگی در برزخ

برزخ روایات زیادی دارد و اهل بیت نیز به آن اشاره کرده‌اند جالب است بدانید که این مکان در بین یهودیت و مسیحیت و بهائیت نیز مورد اعتقاد و اعتماد می باشد جهانی که همانند زمین بوده و بهشت و جهنم در قرآن به وقوع می پیوندد .

نقل شده است تا روز قیامت کسانی که میمیرند در آنجا باید منتظر بمانند کلمه برزخ سه بار در قرآن آمده است در سوره المومنون آیه ۱۰۳ سوره الفرقان آیه ۵۳ و سوره الرحمان آیه ۲۰ از جمله سوره هایی است که این عبارت به کار گرفته شده است به شما پیشنهاد می کنیم که به صحبت‌های امید مرادی گوش کنید و در این سایت مشاهده نمایید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *