بازپخش زندگی پس از زندگی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ میثم عباسیان

بازپخش زندگی پس از زندگی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ میثم عباسیان

بازپخش زندگی پس از زندگی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ میثم عباسیان و دانلود زندگی پس از زندگی با حضور میثم عباسیان تجربه گر مرگ که میتوانید امروز 3 اردیبهشت 1401 آن را به صورت آنلاین تماشا کنید.

بازپخش زندگی پس از زندگی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

پرنامه زندگی پس از زندگی یکی از برنامه های معنوی صداوسیما بوده که از شبکه چهارم سیما بر روی آنتن رفته است و موفق شده علاقمندان زیادی را به دست اورد این برنامه مورد استقبال بسیاری از مردم ایران قرار گرفته است و همیشه آن را دنبال میکنند برنامه جذابی که به زندگی پس از مرگ میپردازد و افرادی که به کما رفته اند را به دعوت میکنند و به اتفاقات بعد از کمای انها میپردازد که هر کدام از مهمانان کما را تجربه کرده اند و تجربه بسیار عجیبی از آن را بیان میکنند .

بازپخش زندگی پس از زندگی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ میثم عباسیان

چیزی برای همه مشترک است دیدن عالم برزخ که برای هر کدام به گونه عجیب و غریب رقم خورده است.

همیشه زندگی بعد از مرگ برای همه انسان ها یک کنجکاوی بزرگ بوده است و حالا افرادی که بعد از مرگ را تجربه کرده اند از این تجارب صحبت میکنند .

در قسمت 21 این برنامه آقای مهمان برنامه شده است که از زندگی بعد از مرگ خود صحبت میکند که در نوع خود بسیار جالب است و پیشنهاد میکنیم که حتما این قسمت را مشاهده نمایید.

دانلود

لازم به ذکر است که این برنامه توسط عباس موزون اجرا و تهیه کنندگی میشود و هر شب بعد از افطار بر روی آنتن شبکه 4 سیما میرود.

دانلود برنامه زندگی پس از زندگی 1401 قسمت 21 فصل سوم 3 که از شبکه چهار سیما در تاریخ جمعه 2 اردیبهشت 1401 ساعت 18:30 تجربه گر میثم عباسیان و اجرای عباس موزون پخش شد را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود زندگی پس از زندگی میثم عباسیان ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ فصل ۳ قسمت ۲۱ بیست و یکم بپردازید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *