پخش آنلاین سریال نجلا ۲ فصل دوم قسمت ۳۱ (سی و یکم) بازپخش تکرار

بازپخش سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۶ سی و ششم نجلا ۲

بازپخش سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۶ سی و ششم قسمت آخر پخش تکرار نجلا ۲ قسمت 36 از تلوبیون امشب یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 همراه همه قسمت ها را در این صفحه ببینید.

بازپخش سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۶ سی و ششم نجلا ۲

بازپخش سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۶

نجلا از مجموعه های تلویزیونی است که در روزهای عید نوروز سال ۱۴۰۱ فصل دوم آن تولید و در حال پخش می‌باشد و میتوان گفت توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

این مجموعه توانسته است میزان رضایت بسیار بالایی را به خود اختصاص بدهد.

هنرمندان محبوب و مشهوری از جمله :
حسام منظور و آزیتا حاجیان به عنوان هنرمندان اصلی این مجموعه می باشند، که در این مجموعه هنرنمایی نموده اند.

✅دانلود همه قسمت های سریال نجلا 2

ماجرای این مجموعه روایت از پسر و دختری می باشد، که بسیار عاشق همدیگر می باشند و در شرایطی که جنگ می باشد تلاش می کنند تا با همدیگر ازدواج کنند.

نجلا کاراکتر اول این سریال است، که برای ازدواج خودش برای خواستگار خود یک شرط گذاشته و خواستگارش این را شرط را قبول کرده و در تلاش است که آن را انجام دهد.

فصل دوم نجلا ۲ از عید نوروز سال ۱۴۰۱ از شبکه سه سیما روی آنتن رفته و اکنون ادامه دارد و قرار می‌باشد در ۳۰ قسمت بر روی آنتن تلویزیون برود.

به شما دوستداران این مجموعه، پیشنهاد می‌کنیم که اگر تا کنون موفق نشده اند که قسمت‌های قبلی این مجموعه را نگاه کنند در این صفحه حتما تمام قسمت‌های آن را مشاهده بنمایند.

لازم است این را بدانید که فصل نخست این مجموعه در سال ۱۳۹۹ بر روی آنتن تلویزیون رفت و به خاطر مخاطبان بسیار و استقبال خوبی که از این مجموعه شد، فصل دوم آن نیز ساخته شده است.

لوکیشن‌های این مجموعه در شهرستان آبادان و شادگان انجام شده وحتی قسمتی از آن هم در تهران فیلمبرداری شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *