خبر جدید از بازگشایی مدارس بعد از عید ۱۴۰۱ (14 فروردین 1401)

خبر جدید از بازگشایی مدارس بعد از عید ۱۴۰۱ (14 فروردین 1401)

انتشار 05 فروردین 1401 * خبر جدید از بازگشایی مدارس بعد از عید ۱۴۰۱ (یکشنبه 14 فروردین 1401) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خبر جدید از بازگشایی مدارس بعد از عید ۱۴۰۱ (14 فروردین 1401)

خبر جدید از بازگشایی مدارس بعد از عید ۱۴۰۱

آموزش و پرورش کشور اعلام کرد که در همه مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه 14 فروردین ماه 1401به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانش اموزان موظف هستند به صورت حضوری به مدرسه بروند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشورمان دو سال دانش اموزان به صورت غیر حضوری تحصیل میکردند و در نهایت در 14 فروردین 1401 با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا در کشوزرمان مدارس به صورت حضور برگزار خواهد شد و دیگر خبری از کلاس های غیرحضوری نیست.

تزریق واکسن کرونا در سه و چهار نوبت در بین مردم باعث شده ایمنی جمعی به وجود بیاید هرچند که هنوز هم روزانه تعدادی از هموطنانمان به علت این بیماری جان خود را از دست میدهند.

به گزارش سایت خبر سراسری معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ همه مدارس کشور به صورت رسمی کا خود را به شکل حضوری شروع خواهند کرد و تداوم فعالیت‌های کلاس های درسی را در سال تحصیلی کنونی شاهد خواهیم بود.

احمد محمودزاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اردبیل با انتقاد از اجرایی نشدن سند تحول در هشت سال گذشته اظهار داشت: برخی‌ها با شعار دادن و آمارسازی سعی کردند تا فعالیت‌های انجام نشده را بزرگنمایی کنند در حالی که امروز با شفاف‌سازی، مردمی‌سازی، کادرسازی و جوان‌گرایی باید بر اساس سند تحول آموزش و پرورش در مسیر تحول حرکت منسجمی را انجام دهیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش به دور از نگاه سیاسی باید نیروهای ارزشمندی را تربیت کرده و تحویل دهیم تا در 6 سند تحول زمینه اثربخشی و تحول باشیم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *