سریال اولین شب آرامش + بیوگرافی بازیگران سریال اولین شب آرامش

بیوگرافی بازیگران سریال اولین شب آرامش با نقش +داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش عبارتند از: یکتا ناصر در نقش نوشین ، مهدی پاکدل در نقش علیرضا ، پرویز پورحسینی ، شبنم قلی‌خانی در نقش آذر ، امیر آقایی در نقش پیمان ، شهروز ابراهیمی در نقش فرزاد ، مهتاج نجومی ، اکرم محمدی ، مریم معترف و بهرام ابراهیمی و …..

سریال اولین شب آرامش، سریال محصول سال ۸۴_۸۵ به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی سعید شاهسواری، عباس نعمتی و با تهیه‌کنندگی سعید شاهسواری که اولین بار از شبکه سه سیما پخش شد و می توان گفت جز پربیننده ترین سریال های آنزمان قرار گرفت. این سریال ۲۶ قسمتی اکنون دوباره وارد کنداکتور پخش رسانه ملی قرار گرفته است، به همین مناسبت ما در این بخش به معرفی کامل و خلاصه داستان اولین شب آرامش می پردازیم.

سریال اولین شب آرامش یکی از مجموعه های جذاب دهه ۸۰ بود که توسط آقای احمد امینی کارگردانی شده است

این سریال دارای ۲۶ قسمت می باشد که برای نخستین بار در سال ۱۳۸۴ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت

سریال اولین شب آرامش + بیوگرافی بازیگران سریال اولین شب آرامش

کارگردانی این مجموعه را آقای احمد امینی و نویسندگی و تهیه کنندگی آن را آقای سعید شاهسواری برعهده داشت

در سال ۱۳۸۴ به عنوان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی انتخاب شد

به احتمال قریب به یقین افرادی که متولد دهه ۸۰ هستند این مجموعه را به خوبی به یاد ندارند حالا شبکه آی فیلم تصمیم گرفته که این سریال را بازپخش کند و افرادی که آن را ندیده‌اند بتوانند این سریال جذاب را ببینند

تعداد قسمت ها و زمان پخش

این مجموعه قرار است در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از روز شنبه اسفند ماه هر شب از شبکه آی فیلم بر روی آنتن برود ساعت پخش آن ۲۲ بوده و بازپخش آن ساعت ۶ صبح و ۱۴ ظهر می باشد

داستان این سریال درباره دو کاراکتر به نام آذر و رضا بوده که تصمیم دارند با یکدیگر ازدواج کنند اما نوشین دوست صمیمیم آذر به دلیل حسادت که به آنها دارد سعی می کند بین آنها سنگ بیاندازد و تلاش می کند که ازدواج آنها سر نگیرد برادر نوشین که قبلاً خاطرخواه آذر بوده با کمک خواهرش نوشین تلاش زیادی می کند تا ازدواج آنها به هم بخورد و این ماجرا داستان پیچیده به خود پیدا می‌کند

سریال اولین شب آرامش + بیوگرافی بازیگران سریال اولین شب آرامش

بازیگران سریال اولین شب آرامش

اسامی بازیگران به همراه نقش آنها عبارتند از:

  • یکتا ناصر در نقش نوشین
  • مهدی پاکدل در نقش علیرضا
  • پرویز پورحسینی
  • شبنم قلی‌خانی در نقش آذر
  • امیر آقایی در نقش پیمان
  • شهروز ابراهیمی در نقش فرزاد
  • مهتاج نجومی
  • اکرم محمدی
  • مریم معترف
  • بهرام ابراهیمی
  • مهرداد ضیائی
  • آتیلا پسیانی
  • پوراندخت مهیمن
  • داریوش فرهنگ
  • پرویز سیرتی
  • جواد مولانیا
  • اشکان صادقی
  • سعیده عرب

سریال اولین شب آرامش + بیوگرافی بازیگران سریال اولین شب آرامش

دیگر عوامل

نویسنده دوم: عباس نعمتی

مدیر فیلمبرداری: کیوان معتمدی

آهنگساز: حمید صدری

خواننده: مهران زاهدی

صدابردار: تاصر شکوهی نیا

خلاصه داستان

داستان این سریال حول محور زندگی و ازدواج ” آذر” و “علیرضا” که دو هم کلاسی هستند، می چرخد. دوست صمیمی آذر، که “نوشین” نام دارد، به دلیل علاقه زیاد به علیرضا سعی می کند مانع ازدواج آن ها شود و از برادرش “فرزاد” (که زمانی به آذر علاقمند بود) می خواهد به کشور بازگردد. درست در موعد عقد آذر و علیرضا، خبر به آذر می رسد که فرزاد در حال بازگشت به ایران است و با او ازدواج خواهد کرد. آذر به علیرضا جواب منفی می دهد و آیین آغازگر ماجراهایی هیجان انگیز می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال اولین شب آرامش +داستان و عکس

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و یک دختر بنام شانا دارد. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا شروع کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه شروع و استارت فعالیت حرفه اي او محسوب می‌شود. همچنین نخستین سریال وی، نخستین شب آرامش نام دارد. کارگردانی این مجموعه بـه عهده احمد امینی بود.

شبنم قلی خانی غیر از رشته بازیگری، کارگردانی را هم دنبال میکند. او تا کنون چند فیلم مستند و همچنین یک انیمیشن را کارگردانی کرده اسـت. سریال سالهای برف و بنفشه یکیدیگر از بهترین کارهای او می‌باشد، قلی خانی بعد از بازی دراین سریال با بهروز افخمی آشنا شد ودر چند سال بعد در سریال پنجمین خورشید ایفای نقش کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال اولین شب آرامش +داستان و عکس

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر ایرانی متولد سال 1359 در شهر اصفهان است. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد تهران است.

برادر بزرگ او حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. عاطفه رضوی همسر برادر مهدی پاکدل است که او نیز بازیگر معروف سینما و تلویزیون است.

مهدی پاکدل به جز بازیگری، در حرفه خوانندگی هم فعال است و مانند بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار و امین حیایی خوانندگی هم می کند. او یک البوم به نام انعکاس در کوچه های خیس را منتشر کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال اولین شب آرامش +داستان و عکس

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر در روز ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران در تهران در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد. در سن ۱۶ سالگی زمانی که تازه پیش دانشگاهی اش را تمام کرده بود به همراه دوستش که می خواست خواهر ۵ ساله‌اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد، او هم همراه آن ها رفت.

در آن دفتر سینمایی به او هم پیشنهاد دادند که یک فرم برای بازیگری پر کند و با یک عکس پرسنلی مدتی بعد پیشنهاد بازی در سریال ۶ قسمتی گل‌ های کاغذی را گرفت و در آن سریال بازی کرد. این ماجرا در سال ۱۳۷۶ اتفاق افتاد. بعد از این کار تلویزیونی در سریال “عید آن سال‌ ها” به کارگردانی سعید ابراهیم‌ فر بازی کرد. بعد از این سریال در دانشگاه قبول شد و مشغول تحصیل در دانشگاه شد.

خودش می گوید که بعد از بازی در این سریال ها سراغ کتاب‌ های تخصصی، کارگردانی، فیلمنامه‌ نویسی، بازیگری و دوربین رفتم و به طور جدی تر در مورد این مباحث تحقیق کردم. و به طور حرفه‌ ای فیلم دیدم و از تجربیات دیگران استفاده کردم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *