بازیگران سریال یک لحظه دیرتر +بیوگرافی و دانلود همه قسمتها

بیوگرافی بازیگران سریال یک لحظه دیرتر با نقش +عکس و داستان و دانلود

اسامی بازیگران سریال یک لحظه دیرتر عبارتند از:

سروش صحت، بابک حمیدیان، عاطفه رضوی، مریم کاظمی، کوروش سلیمانی، مهسا کرامتی، فریدون محرابی، هادی دیباجی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره آزاد، مهران نائل، روح الله کمانی و… از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

درباره سریال یک لحظه دیرتر

یکی از سریالهای جذاب بوده که چند سال پیش از تلویزیون پخش شده است این سریال توسط آقای راما قویدل کارگردانی شده و برای نخستین بار در سال 1391 از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

بازیگران سریال یک لحظه دیرتر +بیوگرافی و دانلود همه قسمتها

این سریال جذاب بازیگران بسیار زیادی را در خود دارد که باعث جذاب شدن سناریو آن گردیدi nvhf است.

آقای راما قویدل سریال و فیلم های زیادی را کارگردانی کرده که بسیار پربیننده بوده است سریالهای شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، خانواده دکتر ماهان، دیوار شیشه ای و عملیات ۱۲۵ از سریالهایی بوده که توسط ایشان کارگردانی شده است.

بازیگران سریال یک لحظه دیرتر

  • پرویز پورحسینی
  • سروش صحت
  • بابک حمیدیان
  • عاطفه رضوی
  • مریم کاظمی
  • کوروش سلیمانی
  • مهسا کرامتی
  • فریدون محرابی
  • هادی دیباجی
  • فرهاد جم
  • لیلی رشیدی
  • مجتبی رجبی
  • افسانه چهره‌آزاد
  • کمند امیرسلیمانی
  • مهران نائل
  • روح‌الله کمانی

بازیگران سریال یک لحظه دیرتر +بیوگرافی و دانلود همه قسمتها

خلاصه داستان

این مجموعه جذاب موضوعی اجتتماعی داشته که محور مذهبی و عرفانی تلفیق شده است و نویسنده سعی کرده که پیام های اخلاقی را به خانواده های ایرانی ارسال کند.

نویسنده تلاش کرده بتواند که با موضوعات چالشی پیام های اجتماعی و اخلاقی مخابره کند و با استفاده از سناریو بسیار جذاب از عهده این موضوع به خوبی بر خواهد آمد.

بازیگران سریال یک لحظه دیرتر +بیوگرافی و دانلود همه قسمتها

سری اول این مجموعه را کارگردانانی چون ایرج کریمی، رضا بهشتی، سعید ابراهیم‌فر، امید بنکدار، کیوان علی‌محمدی، حمید بهمنی و فیاض موسوی تولید کرده‌اند و سری دوم این مجموعه را راما قویدل کارگردانی کرده است.

چند قست است؟

سریال یک لحظه دیرتر دارای 13 قسمت میباشد که هر قسمت 45 دقییقه خواهد بود.

بازیگران سریال یک لحظه دیرتر +بیوگرافی و دانلود همه قسمتها

عوامل سازنده سریال

عوامل سريال عبارتند از؛

مدير فيلمبرداری: آرش خلاق دوست‌
مدير توليد: علی محمودی
مدير صدابرداری: سعيد بجنورد
مجری طرح: اميرعباس كنی
طراح صحنه و لباس: كامياب اميرآيشابی
‌طراح گريم: سهند ترابی

سریال تلویزیونی یک لحظه دیرتر به‌کارگردانی راما قویدل در 7 سال پیش یعنی سال 1391 در گونه خانوادگی و درام تولید شده است. یک لحظه دیرتر توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 5.8 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم یک لحظه دیرتر را اثری متوسط اما مفید برای تماشا ارزیابی می‌کنند. امیرعباس کنی تهیه‌کننده یک لحظه دیرتر این سریال را، به‌عنوان محصول شبکه 2. گروه فیلم وسریال و کشور ایران تهیه کرده است. یک لحظه دیرتر در تاریخ 1395/10/19 پخش خود را آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال یک لحظه دیرتر با نقش+عکس و دانلود همه قسمت ها

بیوگرافی پرویز پورحسینی

پرویز پورحسینی (زاده ۲۰ شهریور ۱۳۲۰) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در سال ۱۳۴۸ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و از رشته بازیگری در سال ١٣۵۴ فارغ التحصیل شد. شروع فعالیت هنری پرویز پورحسینی او آموزش بازیگری را از سال ۱۳۳۹ در کلاس های شبانه اداره هنرهای دراماتیک آغاز کرد و در سال ۱۳۴۰ نمایش «مرد گل بدهی» را بهمراه فنی زاده و به کارگرانی سمندریان در تلویزیون اجرا کرد. با تشکیل گروه پازارگاد و نمایش های «شش شخصیت در جستجوی نویسنده»، «لئو کادیا»، «مرغ دریایی و آندورا»، را با این گروه به صحنه برد و در سال ۱۳۴۶ دو نمایش «حکومت زمان خان» و «استریپ تیز و کارول» را در اداره تئاتر کار کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال یک لحظه دیرتر با نقش+عکس و دانلود همه قسمت ها

بیوگرافی سروش صحت

سروش صحت، کارگردان، نویسنده و طنزپرداز، بازیگر تلویزیون و سینما سال 1344 در نایین متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی‌ارشد رشته‎ی آلودگی شیمیایی دریا از “دانشگاه آزاد” است. صحت فعالیت هنری‌اش را در سال (1377) به عنوان نویسنده و بازیگر در مجموعه‌ی «جنگ 77» آغاز کرد و نخستین حضور سینمایی خود را در سال (1378) با ایفای نقش در فیلم «شراره» به کارگردانی سیامک شایقی تجربه کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال یک لحظه دیرتر با نقش+عکس و دانلود همه قسمت ها

بیوگرافی بابک حمیدیان

در بیوگرافی بابک حمیدیان آمده است که او در تاریخ نوزدهم شهریور ماه سال 1359 و در شهر تهران متولد شد. با این حساب بابک حمیدیان در هنگام نگارش این مقاله و در سال 1402، یک بازیگر میانسال 43 ساله است. طبق اطلاعاتی که خود او در مصاحبه های متعدد به طرفدارانش داده، از علایق این بازیگر می توان به کتاب، فیلم و البته موسیقی اشاره کرد. همچنین در حال حاضر در کنار بازیگری مشغول تدریس این رشته به هنرجویان داوطلب در آموزشگاه های آزاد بازیگری است.

بیوگرافی بازیگران سریال یک لحظه دیرتر با نقش+عکس و دانلود همه قسمت ها

بیوگرافی عاطفه رضوی

عاطفه رضوی بازیگر تلویزیون و تئاتر وی در سال ۱۳۴۷ در شهر تهران متولد شد. او در سال ۱۳۶۳ در دوره دبیرستان موفق به کسب رتبه اول در اجرای نمایش شد و به دنبال آن توسط آموزش و پرورش ناحیه به وزارت ارشاد معرفی گردید. او دوره دو ساله تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال ۱۳۶۵به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود. وی بیشتر در حوزه تئاتر و همچنین به عنوان گریمور و طراح چهره پردازی فعالیت داشته است. او خواهر بهروز رضوی است و نیز همسر اول مهرداد شکرابی بود که به دلایلی بعد از مدتی از هم جدا شدند. وی بعد از آن با حسین پاکدل نویسنده و کارگردان ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر به نام «صبا» است.

بیوگرافی بازیگران سریال یک لحظه دیرتر با نقش+عکس و دانلود همه قسمت ها

بیوگرافی کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی متولد سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه بوده و بازیگر و کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک کاردانی علوم آزمایشگاهی از دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۱۳۷۳ و کارشناسی کارگردانی از دانشگاه هنر‌های زیبا در سال ۱۳۸۰ و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در سال ۱۳۸۳ است.

کورش سلیمانی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد سال ۱۳۵۲در کرمانشاه است. وی تجربه اجرای گویندگی را در رادیو با برنامه هایی همچون «اینجا شب نیست» و در تلویزیون با برنامه «سینما یک» داشته است .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *