بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام + خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام + خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام + خلاصه داستان و تصاویر پشت صحنه این سریال را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این فیلم توسط اقای دانش اقباشاوی کارگردانی شده است و از کارهای مهم این آقای کارگردان میباشد که در سال 1399 از شبکه سوم سیما پخش شد

بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام + خلاصه داستان

دختر الهام عنوان فیلم تلویزیونی به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی محمدهادی حیدری است. نویسندگی فیلم را محمدرضا و مسعود ریاحی سامانی انجام دادند که توسط  دانش اقباشاوی بازنویسی شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم در مورد دختر جوانی به نام الهام است که برای موقعیت مالی مناسب پسری میخواهد با او ازدواج کند و مادر پسر که بسیار سختگیر است از او میخواهد بینی اش را عمل کند تا راضی به ازدواج بشود!!
بعد از عمل ، الهام که حالا از عکس شناسنامه اش راضی نیست آن را از بین میبرد، اما در هنگام گرفتن شناسنامه جدید متوجه میشود اسم فردی دیگری به عنوان همسر نوشته شده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام + خلاصه داستان

کارگردان «دختر الهام» می‌گوید نام این فیلم پرتعلیق است و راز آن در سکانس فینال فیلم فاش می‌شود.

به گزارش سینماسینما دانش اقباشاوی کارگردان فیلم تلویزیونی «دختر الهام» که قرار است هفته جدید از شبکه سه سیما روی آنتن برود درباره ایده شکل‌گیری این فیلم اظهار کرد: زمانی که از سوی موسسه ناجی هنر برای کارگردانی این فیلم دعوت شدم، فیلمنامه آماده بود اما در مرحله پیش تولید یعنی همزمان با انتخاب بازیگران، لوکیشن‌ها و جلسه‌های تحلیل و دورخوانی فیلمنامه را در مسیر جذاب‌ تر شدن آن بازنویسی و فضایی را ایجاد کردم که در عین باورپذیری، برای مخاطب شیرین و پُرهیجان باشد، البته چکش کاری نهایی فیلمنامه همزمان با فیلمبرداری انجام شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام + خلاصه داستان

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نام «دختر الهام» را برای فیلم خود انتخاب کرده است، بیان کرد: «دختر الهام» اسم پرتعلیقی است که در حقیقت راز آن در سکانس فینال فیلم فاش می‌شود.

درباره کارگردان

دانش اقباشاوی متولد سال ۱۳۵۸ در آبادان، کارگردان اهل ایران است.  او کار خود را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد که در این حوزه موفق به دریافت جوایزی همچون تندیس بهترین فیلم کوتاه داستانی از ششمین جشن سینمای ایران شد. در کارنامه کارگردانی  او مجموعه تلویزیونی «نامه آخر» و فیلم سینمایی «هیهات» و «تاج محل» دیده می شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام + خلاصه داستان

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام

در این فیلم از بازیگران با مهارت بالا و باتجربه اما کم‌تر شناخته شده استفاده شده است و سه بازیگر جدید، بااستعداد و توانمند در تئاتر در نقش فرعی و مکل بازی حضور دارند از جمله:  میلیشیا مهدی‌نژاد, خیام وقار, مرتضی حسن‌لو ,محیا صدرزاده ,فاطمه سلطانی‌نسب ,سوگند صدیقی ,ایران مسعودی ,الینا باشنگ, سیما پورسالاری ,اسماعیل افشاری مقدم, کاظم کامور, پریسا غیاثوند،, سیدداود موسوی، فرزین حاجیلو ,اشکان جوادی ,ساغر جوانمردی ,مینا پاکنهاد ,حامد مصباحی ,عباس تقی زاده, علیرضا خالویی، مرتضی رهنمای ,ابوالفضل خطاط ,هستی افشاری مقدم، ,علی اصغر نظری و محمد علیزاده از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

بیوگرافی بازیگران فیلم دختر الهام + خلاصه داستان

لوکیشن ها

فیلمبرداری این پروژه با کار در لوکیشن‌های جدید و نو در ۱۸ جلسه به پایان رسیده و پس از اتمام مراحل فنی فیلم تحویل صداوسیما داده شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *