بازیگران فیلم مرتضا | اسامی و دانلود فیلم تلویزیونی و سینمایی مرتضا (مرتضی)

بازیگران فیلم مرتضا | اسامی و دانلود فیلم مرتضا (مرتضی)

بازیگران فیلم مرتضا | اسامی و دانلود فیلم تلویزیونی و سینمایی مرتضا به همراه تصاویر و خلاصه داستان آن را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگران فیلم مرتضا (فیلم مرتضی) | اسامی و دانلود فیلم تلویزیونی و سینمایی مرتضا (مرتضی)

زمان پخش

فیلمی به کارگردانی محمد حمزه ای با موضوع پلیسی که برای هفته ناجا و نیروی انتظامی آماده پخش گردیده است قرار است روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۸ راس ساعت ۱۹ از شبکه سوم سیما به روی آنتن برود

با فرا رسیدن هفته ناجا صدا و سیما به خصوص شبکه سوم سیما هر شب یک فیلم سینمایی را در همین راستا آماده پخش کرده است که قبل از این فیلم های الف امنیت و پیله آهنی و ناتمام و ایکس ری از تلویزیون پخش شده حالا نوبت به فیلم مرتضا رسیده است که با موضوع اجتماعی و پلیسی پخش شود.

بازیگران فیلم مرتضا (فیلم مرتضی) | مهدی صباغی بازیگر نقش مرتضی و فرشته مرعشی در نقش نفیسه

خلاصه داستان فیلم مرتضا

این که به سفارش ناجی هنر و به کارگردانی محمد حمزه ای و احمد زالی ساخته شده است درباره یک پرونده واقعی که توسط آقای حمیدرضا بابابیگی نوشته شده است در مقابل دوربین ساخته شده زندگی مرتضا یک جوان شهرستانی بوده که بعد از زلزله بم به امید زندگی بهتر جهت کار و زندگی و تحصیل به تهران می‌آید و در آنجا ناخواسته به یک قتل مرتکب می شود که روند زندگی او را تغییر میدهد

در این فیلم سینمایی بازیگران شناخته شده‌ای از جمله محمد حاتمی، سعید زارعی، غلامرضا رمضانی، مهدی صباغی، فرزاد باقری، اکبر آئین، فرشته مرعشی، ارشیا توکلی، مهرداد ضیائی و جمعی از بازیگران فعال حوزه تئاتر حضور دارند.

مهدی صباغی بازیگ نقش مرتضی و فرشته مرعشی در نقش نفیسه بازیگران فیلم مرتضا

فرشته مرعشی در تله فیلم «مرتضی» نقش نفیسه را ایفا می کند. نفیسه دختری است از قشر متوسط رو به پایین جامعه که در دانشگاه با پسری که رتبه بالایی در دانشگاه دارد، آشنا می شود و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد.

عوامل تولید

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به تصویربردار: مرتضی خان محمد، نویسنده: حمیدرضا بابابیگی، تدوین: احسان واثقی، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی جودی از جمله عوامل این فیلم هستند.

بازیگران فیلم مرتضی | اسامی و دانلود فیلم تلویزیونی و سینمایی مرتضی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *