بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

بازیگر نقش احتشام در سریال گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست

پویا حاجی رضا بازیگر نقش احتشام تفنگچی در سریال گیلدخت میباشد او از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون بوده که با سریال گیلدخت توانست گام مهمی را در عرصه بازیگری بردارد.

بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

آقایپ پویا حاجی رضا سالها در عرصه بازیگری تئاتر فعالیت داشته است و توانسته نمایش های زیادی را بازی کند و بسیار پرکار ظاهر شده است اما با سریال گیلدخت دیده شده است.

سوابق

نمایش «آهو» به نویسندگی و کارگردانی پوریا گلستانی می باشد و پویا حاجی رضایی از بازیگران این نمایش می باشد که نقش مهران را بازی کرده است. در خلاصه داستان نمایش آمده است: دختری به نام آهو مجبور است در گاراژی که پاتوق ارازل و اوباش است، زندگی کند تا روزی که نجات دهنده اش از راه می رسد و …

بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

حضور در گیلدخت

«گیل‌دخت» عنوان سریال تاریخی‌ است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. این مجموعه تاریخی و عاشقانه در سال ۱۴۰۱ است که از ۱۹ آبان ماه به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

پویا حاجی رضا بازیگر نقش احتشام در سریال گیلدخت می باشد.

بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است.

بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

در خلاصه داستان این سریال آمده است: عالم را آب ببرد، بزرگان و درباریان مملکت محروسه را خواب برده است. در این هیاهو و غوغا آصف میرزای قاجار رویای تکیه زدن بر تخت طاووس را دارد و ولایت دارالمرز گیلان را به عنوان مقر این طرح و توطئه انتخاب می‌ کند، بی‌ آن‌ که آگاه باشد در آنجا گلنار خان‌ زاده به یاری دلداده‌ اش اسماعیل میرشکار قصد بر باد دادن این رویا را دارند و می‌ خواهند طرحی نو در اندازند.

بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی بازیگر نقش احتشام در گیلدخت کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *