بیوگرافی نادر فلاح بازیگر و همسرش و دخترانش + عکس فرزندان

بازیگر نقش استوار در سریال زمین گرم کیست +همسر و دخترش

بازیگر نقش استوار در سریال زمین گرم کیست +همسر و دخترش نادر فلاح را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید..

بازیگر نقش استوار در سریال زمین گرم کیست

نادر فلاح بازیگر ایرانی و کارگردان در شهریور ۱۳۵۲ در کرمان به دنیا آمده و وی دارای تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی نمایش می باشد

بازیگر نقش استوار در سریال زمین گرم کیست +همسر و دخترش

فلاح فعالیت‌های بازیگری از سال ۱۳۶۸ در کرمان از تئاتر شروع کرده و با اجرای نمایش‌هایی چون دو به دل، شاه بازی خیال بازی، پرده راز، همای و همایون و آخرین برومند آغاز کرد.
اکنون علاوه بر بازی و افای نقش در تاتر ، چندین نمایش را کارگردانی کرده و جوایز جشنواره و دیپلم افتخار و لوح سپاس را نیز دریافت کرده است.

بازیگر نقش استوار در سریال زمین گرم کیست +همسر و دخترش

وی با فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین اولین فیلم خود را در سینما بازی کرد و صورت جدی وارد عرصه سینما شد.
بازی درخشان و عالی او در فیلم چند متر مکعب عشق بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خودش توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود.
فلاح در سال ۱۳۹۵ با دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

همسر نادر فلاح

از ازدواج و خانواده ایشان باید عرض کنیم که چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصل این ازدواج دو دختر می باشد.

بازیگر نقش استوار در سریال زمین گرم کیست +همسر و دخترش

ایشان علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر ، مدرس بازیگری نیز می باشد و در موسسه ماهان به مدیریت امیر دژاکام مشغول آموزش بازیگری است.
همچنین از سال ۸۶ عضو خانه تئاتر بوده و رئیس انجمن نمایش استان کرمان به مدت دو سال از سال ۸۶ تا ۸۸ بوده است

شخصیت های مثبت در اغلب داستان ها طرفداران و مخالفان خود را دارند، حال این هم مهم است که این شخصیت در چه قصه ای قد علم کرده و دیده شده باشد. این شب ها مجموعه تلویزیونی «زمین گرم» به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت اله از شبکه سه سیما پخش می شود. قصه پسری اهل روستا که وارد داستانی پر فراز و نشیب می شود و تصمیم های عجیب و مهمی را می گیرد و با این تصمیم ها اطرافیانش را نیز در جریان این زندگی شریک می کند.

«صادق برقعی» متولد سال ۶۶ است و در این سالها تنها به بازی در تئاتر و فیلم کوتاه بسنده کرده است و برای اولین بار تجربه تصویری خود را با حضور در نقش «علی یار» در سریال «زمین گرم» رقم زده است. با برقعی درباره این سریال و فراز و فرودهایی که یک نقش در تلویزیون دارد، گفت و گو کردیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *