بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی و بیوگرافی مهدی کاسه ساز  را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

سریال در چشم باد یکی از سریالهای جذاب تلویزیونی بوده که در سال 1387 برای نخستین از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفته است این سریال جذاب توسط آقای مسعود جعفری جوزانی کارگردانی شده و بازیگران شناخته شده زیادی در آن حضور داشته اند بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، سعید راد ،کامبیز دیرباز، سحر جعفری جوزانی ،جلال پیشوائیان، لاله اسکندری و اکبر عبدی بازیگران این سریال را در این صفحه ببینید

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟

مهدی کاسه ساز، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «در چشم باد»، سریال تلویزیونی «فوق سری» و سریال تلویزیونی «دختران حوا» فعالیت داشته است.

“در چشم باد” قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند (قاجار، پهلوی، جمهوری اسلامی)

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی

مهدی کاسه‌ساز، پسر حبیب‌الله کاسه‌ساز، در گفتگو با خبرنگار ما درباره چگونگی درگذشت پدرش گفت: روزهای آخر خیلی امیدوار به بهبود نسبی پدر بودیم. اما متاسفانه بدنشان ضعیف شده بود و دوام نیاورد. متاسفانه صبح امروز به دلیل ایست قلبی فوت کردند.

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی

وی در خصوص خصوصیت اخلاقی پدر خود بیان کرد: «حاجی» تنها مردی بود که من در کره زمین شناختم. با وجود نامهربانی‌هایی که در سینما به ایشان شد، با صبوری، مهربانی و بدون حب و بغض به کار خود ادامه دادند.

کاسه‌ساز در پایان با اشاره به پروژه آخر پدرش گفت: قطعاً بعد از انجام مراسم برای گرفتن مجوزها و پروانه ساخت با برادرم پیگیر کار خواهیم بود.

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *