بازیگر نقش افشین در سریال نون خ کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش افشین در سریال نون خ کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش افشین در سریال نون خ کیست

افشین ملکی بازگر نقش افشین در سریال نون خ میباشد او بازیگر تئاتر و صدابردار بوده و در فصل های قبلی سریال نون خ نیز حضور داشته است.

افشین ملکی متولد دهه شصت بوده و چند سالیست در بازیگری حضور فعال دارد.

بازیگر نقش افشین در سریال نون خ کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

سوابق

افشین ملکی بازیگری در مقابل دوربین را در فصل اول سریال نون خ در سال 1397 آغاز کرد و در همه فصل های این سریال بازی کرده است و همکاری مستمر با سعید آقاخانی داشته است.

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۴ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است و فصل چهارم آن هم اکنون در نوروز ۱۴۰۲ در حال پخش است ، همچنین این سریال سه سال از پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است .

صدابرداری

در سال 1401 به عنوان صدابردار در برنامه همسایه‌های خوب همکای داشت.

برنامه تلویزیونی همسایه‌های خوب با اجرای در سال 1401 در گونه مستند و در شبکه دو تولید شده است. مهدی شامحمدی تهیه‌کننده همسایه‌های خوب این برنامه را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است. همسایه‌های خوب سال 1401 پخش خود را آغاز کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *