بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام سالار کریمخانی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سالار کریمخانی بازیگر توانمند اهل شهر خوی در استان آذربایجان می‌باشد این هنرمند در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است و متولد هفتم آذر ماه سال ۱۳۶۸ می باشد سالار کریمخانی در خانواده فرهنگی به دنیا آمده است پدرش معلم بازنشسته می باشند و او نیز تنها شخص هنری خانواده میباشد

سریال جذاب بچه مهندس که این شبهای رمضان 1400 فصل چهارمش از شبکه دوم سیما پخش میشود توانسته نظر مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کند این سریال در چند سال اخیر توانسته به عنوان یک سریال پربیننده تبدیل شود و مورد استقبال قرار بگیرد به گونه ای که عوامل سازنده آن تصمیم گرفته اند که تا چهار فصل این سریال را تولید کنند. در فصل چهارم این سریال کاراکترهای جدید اضافه شده اند

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟

آقای سالار کریمخانی نقش آقای بهمنی را بازی میکند کاراکتری که به تازگی به فصل چهارم اضافه شده است و کاراکتری بامزه است و به کمدی و طنز سریال افزوده است.

سالار کریمخانی، بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در ۷ آذر ۱۳۶۸ در شهر خوی به دنیا امده است

 

پدرش معلم بازنشسته بوده و دارای یک برادر بزرگتر است که در حرفه دامپزشکی فعالیت دارد همچنین دارای یک خواهر بزرگتر بوهد که روانشناس است.

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

او دارای مدرک کاردانی گرافیک دانشگاه یادگار امام و کارشناسی بازیگری دانشکده هنر و معماری تهران مرکز است. او چند وقتی است که شناخته شده است.

سوابق هنری

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سالار کریمخانی بازی در سریال افسانه هزار پایان بوده است. سالار کریمخانی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 سریال افسانه هزار پایان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با شهاب عباسی همکاری داشته است. سالار کریمخانی توانست با بازی در سریال افسانه هزار پایان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مریم کاویانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، تورج نصر و عزت‌الله مهرآوران بر تجارب او افزود.

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

پیج اینستاگرام

salarkarimkhani_official

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *