بازیگر نقش بهمن خان در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

بهرام ابراهیمی بازیگر نقش بهمن خان در سریال پوست شیر میباشد او در سریال پوست شیر نقش بهمن خان را بازی میکند که از نقش های مرموز او به شمار می آید.

بازیگر نقش بهمن خان در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بهمن خان در سریال پوست شیر

بهرام ابراهیمی متولد آبان ماه سال 1334 بازیگر رادیو ، تئاتر، سینما و تلویزیون است . او دانش آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

وی از 18 سالگی بازیگری را به صورت حرفه‌ای با سریال «صخره سیاه» به نویسندگی سبکتکین سالور در سال (1352) آغاز کرد.

بازیگر نقش بهمن خان در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

بهرام ابراهیمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1371 در 37 سالگی در فیلم ایلیا نقاش جوان به کارگردانی ابوالحسن داوودی بازی کرده است.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش شیرین بیک زاده در سریال پوست شیر کیست

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مارمولک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بهرام ابراهیمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون عمار دهقانی، رضا خندان، رضا کرم‌رضایی و رضا کیانیان را تجربه کرد.

بازیگر نقش بهمن خان در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

تدریس کردن

من سال ها قبل تدریس می کردم ولی الان راستش از تدریس فراری هستم حتی چند وقت پیش باشگاه خبرنگاران جوان به من پیشنهاد کرد که برای هنرجویان دوره های بازیگری بگذارم ولی قبول نکردم چون احساس میکنم هنرجویان به آن صورت که باید وقت و انرژی بگذارند نمیزارند و برای همین من حوصله ندارم با چنین هنرجویانی کار کنم. احساس میکنم اصلا تمرکز ندارند.

بازیگر نقش بهمن خان در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس

بازی در تئاتر بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی سالهاست که در تئاتر نیز فعالیت داشته و کارهای زیادی را با شاخص ترین و حرفه ای ترین کارگردانان تئاتر کشور به روی صحنه برده است. وی با افراد صاحب نامی چون مرحوم حمید سمندریان، محمد رحمانیان همسر مهتاب نصیر پور، امیر دژاکام، رکن الدین خسروی و آتیلا پسیانی همکاری نموده است.

بهرام ابراهیمی با وجود اصرارها برای آموزش هنرجویان دوره های بازیگری از تدریس فرار است و معتقد است که هنرجویان به آن صورت که باید وقت و انرژی بگذارند نمیزارند و برای همین هم حوصله ندارد با چنین هنرجویانی کار کند. احساس میکند هنرجویان اصلا تمرکز ندارند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا