بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ (عکس جنجالی)

بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ (عکس جنجالی) و بیوگرافی شهروز دل افکار  را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود این روزها مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار رگفته است و توانسته افراد زیادی را جذب کند.

بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ (عکس جنجالی) شهروز دل افکار

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند که در کنار برخی از بازیگران جدید به ایفای نقش میپردازند یکی از بازیگران جدید این سریال آقای شهروز دل افکار بوده که نقش جواد را بازی میکند به مناسبت حضور او در این سریال بیوگگرافی از این هنرمند را اماده کرده ایم که میتوانید در زیر مشاهده نمایید.

بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ (عکس جنجالی) شهروز دل افکار

پیج اینستاگرام shahroozdelafkar

بیوگرافی شهروز دل افکار

شهروز دل افکار متولد 1362 و فارغ التحصل کارشناسی هنر از دانشکده سینما و تئاتر می باشد. دل افکار بازی در نمایش “خسیس”، “می لرزاند”، “تهرن”، “کافه مک آدم”، “ویتسک”، “زمستان”، “وقتی ما برمی گردیم دو پای آویزان ماده است” را در کارنامه هنری و بازیگری خود دارد، همچنین او کارگردانی و بازیگری نمایش “قارچی صدفی کبابی” را به عهده داشته‌است.

بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ (عکس جنجالی) شهروز دل افکار

شهروز دل افکار در عرصه تصویر نیز بازی در فیلم‌های سینمایی “توماج”، “همه افتادگان”، “رادیو آبادان” را به انجام رسانیده‌است. او برنده “جایزه اول بازیگری مرد برای نمایش باد شیشه را می‌لرزاند” می باشد.

دل افکار در فیلم‌های سینمایی، چون «خوب، بد، جلف»، «زرد»، «بی نامی»، سریال تلویزیونی «توماج» و نمایش «خسیس»، «باد شیشه را می‌لرزاند»، «تهران» و … بازی کرده همچنین در مقام کارگردانی حوزه تئاتر نیز فعالیت داشته است. با نگاهی به کارنامه این بازیگر به فعالیت پررنگ وی در تئاتر می‌رسیم.

بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ (عکس جنجالی) شهروز دل افکار

یکی از ویژگی های دل افکار این است که دوست دارد نقش های متفاوت را بازی کند و از تکرار کردن نقش هایش دوری می کند. او در این باره به ایران تئاتر گفته است: دوست دارم نقش های متنوعی را بازی کنم. درنمایش تخلفک میزانسنیک سهراب فضای فانتزی وجود داشت و با این نوع فضاها بیگانه نبودم. در نمایش زخم های وحشتناک زمین بازی که در تئاتر شهر بازیش کردم هم نقشم متفاوت بود.

بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ (عکس جنجالی) شهروز دل افکار

قدیم ترها در نمایش خسیس نقش ژاک را بازی کرده بودم وهمواره تنوع نقشی در این مدت درکارهایم دیده می شود . در این نوع نمایش ها فضای فانتزی وجود دارد که اگر بازیگر درکش نکند. بازیش چفت و بست پیدا نمی کند و مخاطب هم با نقش و نمایش ارتباطی برقرار نمی کند

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا