پیام دهکردی بازیگر نقش جیسون رضاییان در سریال گاندو کیست؟

بیوگرافی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست‌+ عکس واقعی

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو مس باشد که با همسرش عازفه لک در این سریال همبازی می باشد. پیام دهکردری با بیماری سرطان مبارزه می کند و در حال حاضر در یک نانوایی کار می کند.

شباهت عجیب پیام دهکردی با مایکل هاشمیان باعث شد تا کارگردان سریال گاندو او را برای این نقش انتخاب کند. در ادامه بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو و همسرش و بیماری سرطان وی را از مجله حرف تازه میخوانید:

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست‌

مایکل هاشمیان یکی از خبرنگاران آمریکایی ایرانی بوده که در سال ۱۳۹۴ به ایران آمد و به دلیل جمع آوری اطلاعات محرمانه توسط نیروهای امنیتی کشورمان دستگیر و روانه زندان شد

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ به همراه تصاویر و روزمه هنری او را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

یکی از مشابهت‌های گاندو با محصولات مشابه و سطح اول جهان، پروداکشن وسیع و باعظمت است. چنین آثاری دارای صحنه‌های چشم نواز و خیره کننده و جلوه‌های ویژه تماشایی هستند. اتفاقی که در «گاندو» نیز رقم خورده است و بینندگان این شب‌های تلویزیون می‌توانند از تماشای مجموعه‌ای از تصاویر و داستان‌های حیرت انگیز سیراب شوند.

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟

آقای جواد افشار کارگردان تراز اول و حرفه ای سینما و تلویزیون در جدیدترین کانال تلویزیونی اش سریال گاندو را روانه شبکه سوم سیما کرده مجموع ای سیاسی که با سناریوی از داستان واقعی هایدگر زندگی مایکل هاشمیان و ماجرای جاسوسی او در تهران دارد.

مایکل هاشمیان یکی از خبرنگاران آمریکایی ایرانی بوده که در سال ۱۳۹۴ به ایران آمد و به دلیل جمع آوری اطلاعات محرمانه توسط نیروهای امنیتی کشورمان دستگیر و روانه زندان شد

این در حالی بود که همسرش یگانه صالحی به ترکیه فرار کرد بعد از رایزنی‌های بسیار زیاد در نهایت این شخص با چند زندانی سیاسی ایرانی در آمریکا در حاشیه برجام مبادله شدند

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست

آقای جواد افشار تصمیم گرفت که ماجرای جاسوسی این خبرنگار را به روایت تصویر بکشاند تا مردم به جزئیات این ماجرا آشنا شوند نکته جالب اینکه یکی از بازیگرانی که نقش این خبرنگار را بر عهده دارد آقای پیام دهکردی بوده که از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون می باشد که مدتی به دلیل بیماری سرطان از میادین بازیگری دور شد اما مجدداً با حضورش در سریال گاندو موفق شد گامی بسیار مهمی را در عرصه هنر بردارد.

پیام دهکردی و همسر و دخترش

بیوگرافی پیام دهکردی

پیام دهکردی از مدرسان بازیگری کشور ما می باشد که تا به حال شاگردان بسیار زیادی را پرورش داده و شاگردانش در حال حاضر در سینما مشغول به کار هستند او در سال ۱۳۵۶ در شهرکرد متولد شده و دارای فوق لیسانس رشته تئاتر می باشد.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سال ها در زمینه تئاتر کارگردانی و مربیگری کرده است در سال ۱۳۸۱ با حضورش در سریال باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان اولین تجربه هنری خود را در مقابل دوربین کسب کرد وسپس هتل افشار در سریال مدار صفر درجه به شهرت فراوانی دست یافت او در سینما نیز با فیلم یک تکه نان به کارگردانی کمال تبریزی اولین تجربه خود را کسب کرد و مدتی به دلیل بیماری سرطان از بازیگری دور شد

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟

مهم‌ترین نکته سریال گاندو حضور پیام دهکردی است که نقش محوری و ضدقهرمان این کار را برعهده دارد. سریال «گاندو» برگرفته از پرونده جیسون رضاییان است. جیسون رضاییان خبرنگار ایرانی آمریکایی واشنگتن پست در ایران است که چند سال به جرم جاسوسی بازداشت شده بود و در دی سال ۱۳۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا شد. پیام دهکردی در نقش «جیسون رضاییان» فردی که چند سالی را به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت بود، بازی کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *