بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش سعید شهریاری در سریال گاندو کیست؟ +عکس جنجالی و بیوگرافی پندار اکبری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال گاندو به کارگردانی قاسم افشار یکی از سریال هایی با داستان امنیتی و سیاسی این شب‌ها از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفته و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش نقش سعید شهریاری در سریال گاندو کیست؟

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند یی از آنها آقای پندار اکبری بوده که نقش سعید شهریاری را برعهده دارد به مناسبت حضور این بازیگر در این سریال تصمیم گرفتیم که بیوگرافی از وی را آماده کنیم.

بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست؟ +عکس جنجالی

اکبری در ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در شهر کرمان به دنیا آمده و سال‌ها در عرصه بازیگری فعالیت داشته است پدرش عبدالرضا اکبری از دیگر فیلمسازان و بازیگران ایرانی می باشد آقای پندار اکبری به دلیل شغل پدرش خیلی زود وارد عرصه بازیگری شد.

او متولد ۱۴ آذر ۱۳۶۱ در شهر کرمان می باشد علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی و عکاسی و تدوینگری نیز فعالیت دارد مدرک تحصیلی و بازیگری کارگردانی بود که موفق شده لیسانس آن را دریافت کند با سریال فاصله ها به شهرت رسید و توانست با فیلم معراجی‌ها به عنوان بازیگر نقش اول بازی کند.

بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست؟ +عکس جنجالی

پندار اکبری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بعد از اینکه در «سریال گاندو» بازی کردم دو سه نقش دقیقا شبیه به همان شخصیت پیشنهاد شد و فقط نام شخصیت و کمی قصه تغییر کرده بود نقش هایی که پیشنهاد می شود اغلب تکراری هستند و شاید همه ما بارها آنها را تجربه کرده باشیم و همین می شود که من بازیگر هم انگیزه ای برای کار کردن ندارم در گذشته سریال های خوبی در تلویزیون ساخته می شد مثل فاصله ها و دلنوازان و … که مخاطب را پای تلویزیون نگه می داشت. همین الان هم ترجیح می دهم در کارهایی بازی کنم که متفاوت باشند و این خاص بودن باعث کم رنگ شدن من و برخی از همکارانم در حیطه بازیگری است.

بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست؟ +عکس جنجالی بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست؟ +عکس جنجالی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. آقا بوده و آقا هست و آقا خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *