بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست +اینستاگرام و بیوگرافی

بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و سوابق مهروز ناصر شریف را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست

سریال حورا این روزها از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت که جایگزین سریال گاندو شده است

بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست +اینستاگرام و بیوگرافی

در این سریال بازیگران معروف و با سابقه حضور دارند که آقای مهروز ناصرشریف یکی از این بازیگران بوده که توانسته در این سریال به ایفای نقش بپردازد

آقای مهروز ناصرشریف متولد ۱۳۶۳ در شهر لنگرود گیلان بوده که در دوران دبیرستان بازیگری را استارت زده است نتوانسته در این عرصه به فعالیت بپردازد مثالها در پشت صحنه تئاتر و نمایش فعالیت می کرده و در نهایت توانست بعد از کسب تجارب زیاد وارد عرصه بازیگری شود او در سریال راه طولانی بازی کرده است و تجربه بازی را در تلویزیون دارد در این سریال نقش نیما تک پسر خانواده را بازی می کرد یکی از نقش های مهم و کلیدی که توانست به تجربه او بیفزاید در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بازیگر در قسمت کبوتر دات کام برنامه نیمرخ در ۶۵ قسمت فعالیت داشته باشد

بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست +اینستاگرام و بیوگرافی

سال ۸۷ کار تئاتر کودک می‌کردم و بعد از آن وارد مجموعه تئاتر شهر شدم و با هما روستا همکاری‌هایی داشتم.
آخرین کاری که برای جشنواره فجر انجام دادم، نمایش باغ آلبالو به کارگردانی حسن معجونی بود.

بیوگرافی مهروز ناصر شریف

مهروز مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، تمرکز مهروز ناصرشریف روی کار است و هر چیزی که منجر به پیشرفت او در کار شود را انجام می دهد. آنچه مهروز ناصر شریف را خوشحال می کند ایفای درست نقش است. او در مصاحبه ای گفته است: من هیچ وقت حریص شهرت نبودم و همیشه دوست داشتم کارم را درست انجام دهم.

بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست +اینستاگرام و بیوگرافی

 مهروز ناصرشریف در سریال  حورا

مهروز ناصرشریف در سریال حورا نقش علیرضا را بازی می کند او فرزند حورا با بازی فاطمه گودرزی است که به تازگی پدرش را از دست داده است. علیرضا نمی داند فرزند واقعی خانواده نیست و ….

بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست +اینستاگرام و بیوگرافی

مهروز ناصرشریف یکی از از بازیگرانی است که هم در نقش های جدی و هم در نقش های طنز توانسته حضور موفقی داشته باشد. حضور او در سریال طنز با خانمان یکی از حضورهای موفق او در نقش طنز بود. او در سریال با خانمان نقش آرش خواستگار گوهر را بازی می کرد.

پیج اینستاگرام مهروز ناصرشریف

این هنرمند در اینستاگرام فعالیت داشته و آی دی پیج او را در زیر مشاهده میکنید

mahrooznasersharif

بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست +اینستاگرام و بیوگرافی

کارگردان «حورا» درباره اینکه چرا پذیرفته است که با این فشردگی کاری سریال را به تولید برساند عنوان کرد: این یک فرصت است و یا باید قبول کنید یا اینکه دیگر مشخص نیست چه زمانی به سراغ شما می‌آید چون قبل از آن پروسه‌ای طولانی برای تصویب طرح داشتیم اما بعد از آن فیلمنامه آماده نبود و با دو قسمت شروع کردیم. مهشید ابراهیمیان نویسنده این سریال است که گاهی روز به روز سکانس و فیلمنامه را می‌رساند و کار را تولید می‌کردیم.

وی درباره ریسک شروع کار با فیلمنامه‌های غیرآماده عنوان کرد: کار فیلمسازی همیشه ریسک دارد فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ساخته شده‌اند که حتی در بهترین شرایط با فیلمنامه‌های آماده و بهترین عوامل بوده‌اند اما کارهای بدی هم شده است و من اتفاقاً از خروجی این کار برای اولین سریالم راضی هستم.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا