بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی مرتضی امینی تبار

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی و بیوگرافی

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست

مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری میباشد او متولد ۱۶ مرداد ۱۳۷۸ در قم بوده ولی اصالتا اهل افغانستان است و پدر و مادرش از افانستان به ایران مهاجرت کرده اند امینی بازیگری را با تئاتر دانشجویی استارت زده است و همچنین در رشته بازیگری تحصیل کرده است مرتضی امینی تبار زمانی که ۲۱ سال سن داشت در سریال زخم کاری بازی کرد و سکوی پرتاب او شد.

نام اصلی میثم در زخم کاری مرتضی امینی تبار میباشد که اهل افانستان است اما در قم متولد شده است پدر و مادر این بازیگر از اقوام تاجیک افغانستان هستند که در سال ۱۳۷۵ ساکن ایران شدند. همچنین مرتضی امینی تبار یک خواهر به نام لیلا دارد.

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی و بیوگرافی مرتضی امینی تبار را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

او میگوید وقتی راجع به کار اول، آن هم چنین پروژه سنگینی حرف می‌زنیم، استرس و فشار غیرقابل انکار است. آقای عزتی، خانم آزادی ور، آقای چنگیزیان، خانم باقری، آقای اکبرنژاد و دیگر دوستان فضا را برایمان تلطیف می‌کردند. خیلی نگاه شان کردم. خیلی. میزان تسلط و نبوغ شان رشک برانگیز و در عین حال امیدوارکننده بود. کاملا انرژی بودند. خب وقتی این همه آدم حرفه‌ای دورتان است، خودبه‌خود تلاش بیشتری می‌کنید.

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی مرتضی امینی تبار

سوابق

مرتضی امینی تبار هنرپیشه جوان و با استعداد تئاتر که با درخشش در سریال زخم کاری توانسته گام مهمی را در بازیری بردارد و بدون شک در آینده از این بازیگر توانمند بیشتر خواهیم شنید.

او نخستین تجربه بازیگری خود را در سریال زخم کاری به کارگردانی مهدویان کسب کرده است و در کنار بسیاری از هنرمندان ستاره سینما بازی میکند.

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی مرتضی امینی تبار

او در این مجموعه نقش کاراکتری به نام میثم را بازی میکند که با دختری به نام مائده دوست است و میخواهند با هم ازدواج کند اما خانواده هایش به این ازدواج راضی نیست و تنها کسی که با این وصلت موافق است پدر بزرگ مائده میباشد.

شروع کوبنده سریال زخم کاری و بازیگران درجه یک این سریال آن را در مرکز توجه این روزها قرار داده است.

مرتضی امینی تبار یکی از بازیگران اصلی این سریال است. او در سریال زخم کاری نقش میثم پسر مالک را برعهده دارد. میثم عاشق مائده دختر ناصر است و آنها روزهای عاشقانه را در حالی پشت سر می گذارند که نمی دانند پدرانشان با هم دشمن هستند و مالک عموجان پدر بزرگ مائده را به قتل رسانده است.

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر سریال زخم کاری

مرتضی امینی تبار متولد دهه هشتاد میباشد که بازیگری را با تئاتر شروع کرده است.

ایشان بعد از بازی در تعدادی نمایش توجه محمدحسین مهدویان (کارگردان سریال زخم کاری) را به خود جلب کرد و بعد از گذراندن تست های سختگیرانه محمدحسین مهدویان برای بازی در سریال زخم کاری انتخاب شد.

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی مرتضی امینی تبار

سوابق هنری در تئاتر

از سوابق هنری او در تئاتر میتوان به نمایش “چهل لُم” به نویسندگی و کارگردانی “سیدامیر پیشوایی” اشاره کرده که به شدت مورد توجه کارشناسان و مخاطبان تئاتر قرار گرفت.

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار از کودکی بازیگری را بسیار دوست داشت و کار تئاتر می کرد اما به صورت حرفه ای دو سال است که تئاتر بازی می کند.

او در اینستاگرام با اشتراک گذاشتن عکس زیر نوشت:

این منم… و این عکس سه دقیقه پس از گرفته شدن پست شده. همین لحظه داشتم فکر میکردم به خودم یادآوری کنم که دارم بزرگ میشوم. دارم به خودم یادآوری میکنم روزهایی که از در و دیوار بالا میرفتم و حالا کمتر شده. خود را پذیرفتن کار سختی است. خیلی سخت. هیچوقت با اینی که هستم کنار نیامدم. شاید خیلی ها کنار نیامدند. من همیشه از خودم ناراضی بوده و هستم. از ملیتم. از رشته ی تحصیلی ام. از بعضی از آدم های دور و برم. از کم و کاستی ها و بی پولی هایم. از بازی هایم. این پست را برای مرتضی میگذارم تا یادش بماند در بیست و یک سالگی باید بیست و یک ساله باشد. نه کمتر و نه بیشتر. اداهایش را کمتر کند… خالص تر شود. منِ مرتضی شاید خیلی بی اعتماد به نفس تر از چیزی که نشان میدهم باشم. و این اعتماد به نفس است

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی مرتضی امینی تبار

امینی تبار و حاتمی بازیگران مکمل یکدیگر هستند که از خیلی جهات دیگر از جمله سن و سال، سابقه تئاتری و تازه کار بودن در تجربه تصویری با هم اشتراک دارند.

میثم از جنایت های پدر و مادرش بی خبر است. او در این دنیا دغدغه ای جز رسیدن به عشق اش ندارد، عشقی که برای رسیدن به آن باید از موانع زیادی عبور کند.

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست + عکس جنجالی مرتضی امینی تبار

«زخم کاری» تا قسمت پنجم یک سریال معمولی است، از قسمت ششم به بعد موتورش روشن می‌شود و فضای دیوانه‌ایی را خلق می‌کند که به شدت مخاطب را درگیر می‌کند. سریال هدف‌گیری بسیار هوشمندانه‌ایی دارد. جای مگسک را درست وسط سیبل نشانه رفته است. دست گذاشتن روی موضوعی به شدت جهان شمول، درون هیولاوار انسان‌ها، جنون طمع، حرص بیشتر خواهی، بیماری افزون‌خواهی.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. من رباد از این اقاهه خوشم نمیاد ولی دختر عمم کراشه روش❤❤

  2. به نظره من با ورود فزاینده افغانها به ایران به هیچ عنوان نباید بهشون اجازه ورود به کاری رو بهشون داد. باید همشون از ایران برن

  3. دیگه بازیگر قحطیه تاافغانی ظاهرش واقعا به درد نمی خورد متاسفم برای کارگرداتش که این همه به این قوم بها میدن تمام کارهارو دست گرفتن از کارگری تا باغداری کشاورزی پیمانکاری .قاچاق بنزین همین یکی کم داشتیم که آقای نوید محمدیان واین آقای کارگردان این کلکسیون تکمیل کردند بیچاره ایرانی والله خوشبحال افغانها نه مالیاتی میدن نه منتی روسرشونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *