بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط + بیوگرافی محمدجواد جعفرپور

بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط کیست + عکس جنجالی و بیوگرافی

بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط + عکس جنجالی و بیوگرافی محمدجواد جعفرپور را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال چوب خط با درخشش بازیگران شناخته کشورمان در ژانر طنز توانسته این شب ها مخاطبان تلویزیونی را جذب کند و با استقبال مردم رو به رو شوند.

بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط کیست + بیوگرافی محمدجواد جعفرپور

بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط

این سریال توسط آقای حمید بهرامیان کارگردانی شده و توسط منصور سهراب پور تهیه کنندگی شده است. این سریال کمدی بازیگران شناخته زیادی را در خود دارد که یکی از انها محمدجواد جعفر پور میباشد که نقش وحید را بر عهده دارد.

در این صفحه از مجله شبونه سعی داریم که بیوگرافی این بازیگر را که آقای محمدجواد جعفر پور است منتشر کنیم تا شما با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط کیست + بیوگرافی محمدجواد جعفرپور

بیوگرافی محمدجواد جعفر پور

محمد جواد جعفرپور متولد 16 مهر 1377 در تهران، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

ر از کودکی و با بازی در فیلم به همین سادگی (فیلم) ساخته رضا میرکریمی به سینما راه پیدا کرد.محمدجواد جعفرپور در فیلمهایی چون شکارچی شنبه، با افرادی چون پرویز شیخ‌طادی و علی نصیریان و در نارنجی‌پوش با افرادی چون داریوش مهرجویی، حامد بهداد، لیلا حاتمی و میترا حجار همکاری داشته‌است.

بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط + بیوگرافی محمدجواد جعفرپور

اولین بار در سال 1386 وقتی 9 ساله بود بعنوان بازیگر کودک در فیلم به همین سادگی بکارگردانی و نویسندگی رضا میرکریمی وارد عرصه بازیگری شد

حامد شرافت کیست ؟

محمدجواد جعفر پور در سریال هویلا نقش حامد شرافت پسر بزرگ هوشنگ شرافت را دارد. سریال هویلا یکی از بهترین سریال های ساخته شده میباشد که محمدجواد جعفر پور به خوبی در آن می درخشد.

بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط + بیوگرافی محمدجواد جعفرپور

وی تاکنون توانسته در چندین جشنواره از جمله در بیست وسومین و بیست وچهارمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم کودک و نوجوان همدان، پروانهٔ زرین بهترین بازیگرکودک را به دست آورد.

روند کاری جعفرپور از سال 1390 حرفه ای شد و در چهار فیلم ایفای نقش کرد، در فیلم نارنجی پوش در کنار بازیگرانی چون حامد بهداد ، لیلا حاتمی و طناز طباطبایی تجربه گرانبهایی را بدست آورد

بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط + عکس جنجالی و بیوگرافی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *